Омилен кармин на ѕвездите: Зошто Pillow Talk  се продава на секои 2 минути?

САД- Потрагата по совршена нијанса на кармин е заедничко на сите жени.Без разлика дали копнеете да се потсетите на бојата од вашето минато што исчезна од продавниците или допрва треба да ја пронајдете вашата идеална нијанса. Изборот на вистинската нијанса ви го менува животот.

И, иако потрагата по совршенство може да изгледа како многу личен напор, има кармин кој го потресе светот на убавината, со нијансата и квалитетот да изгледа добро на сите – на сите тонови на кожа, сите форми на усни, сите возрасти и сите стилови.

Наречен е Pillow Talk , се продава за продажба за 48 долари (беше 56 долари) и доаѓа од брилијантната британска мејк ап артистка  Шарлот Тилбери. Карминот е промовиран во 2017 година и оттогаш стана сензација. Толку е  популарен, всушност, што карминот се продава на секои две минути. Зборуваме 700 парчиња на ден, летајќи по полиците и во торбите за шминка на вистински жени како нас.

Сега, Тилбери ја прошири својата филозофија на карминот и го има во три нијанси : Оригинал е предводник – гола розова нијанса; Медиум е топла нијанса на бобинки и Интенс е длабока нијанса на розова боја со екстра навлажнувачка текстура.

Што го прави Pillow Talk толку универзален? Формулиран е за луѓе од сите возрасти и тонови на кожата, со негувачки екстракт од орхидеи, триглицериди и уникатна мешавина од масла и восоци. Резултатот? Ја подобрува, вашата природна боја на усните. Поради начинот на кој ја рефлектира светлината, карминот ги прави усните да изгледаат поцелосни.