Оливие Бјалобос ќе се грижи за глобалниот имиџ на Диор


Франција– Истакнувајќи ја клучната улога на креативните настани и уникатното раскажување приказни во луксузниот сектор, Диор го промовираше својот долгогодишен извршен директор за комуникации Оливие Бјалобос во заменик-управен директор задолжен за глобална комуникација и имиџ, дознава WWD.

Тоа е нова улога што ја додели Делфин Арно, која во февруари се пресели од Луј Витон за да стане претседател и главен извршен директор на Christian Dior Couture.

„Среќен сум што можам да се потпрам на големиот талент, стручност и посветеност на Оливие да ја придружува куќата на Диор и нејзиниот развој во наредните години“, рече Арно во интерната објава споделена исклучиво со WWD.

17-годишен ветеран на француската модна фирма, Бјалобос неодамна беше главен директор за комуникација и имиџ на One Dior, со надзор на активностите за мода и убавина на француската куќа.

Пред тоа, неговата функција беше главен директор за комуникација и имиџ на Christian Dior Couture.

„За многу години, Оливие дава суштински придонес за имиџот на Диор, особено преку исклучителни модни ревии, изложби и глобални настани“, додаде Чарлс Делапалме, управен директор на Christian Dior Couture.

Делапалме продолжи да го нарече Бјалобос „еден од силните столбови на куќата“.

Разбирливо е дека Bialobos ќе продолжи да има право на сите категории, од мода и накит до убавина, за да негува кохерентност во сите изрази на брендови. За прашањата за убавина, тој известува кај Вероник Куртоа, која неодамна го презеде кормилото на Parfums Christian Dior.

Бјалобос му се придружи на Диор во 2006 година за да го предводи глобалниот комуникациски напор на брендот и умно го обликуваше и го чуваше имиџот на куќата среде низа креативни директори и извршни директори. На почетокот на неговиот мандат, тој го основаше Dior Héritage, архивата што му овозможи на брендот да организира повеќе изложби ширум светот и помогна да се создаде неговата постојана Galerie Dior, музеј лоциран на  30 Avenue Montaigne.

Според изворите, музејот привлече повеќе од 400.000 посетители во првата година од работењето.

Во меѓувреме, изложбата „Кристијан Диор: Дизајнер на соништата“ успешно се прикажува во Париз, Њујорк, Лондон, Далас, Шангај и Ченгду, Кина, а сега е изложена во Музејот на современа уметност во Токио.

Бјалобос, исто така, го даде својот креативен допир на безброј настани на Диор, од преземањето на Хародс на тема колачиод џумбир кон крајот на минатата година до машкото шоу пред есента минатиот декември, наспроти позадината на пирамидите во Гиза во близина на Каиро.

Тој, исто така, го лансираше интерното списание Диор, кое штотуку го објави своето 41 издание. Вклучува играна и фотосесија со нејзината амбасадорка за накит Елизабет Дебицки.

Во текот на изминатите пет години, Бјалобос тивко ја предводеше деловната единица Диор Мејсон, сонуваше за изложби на маса за да ги надмине државните или кралските вечери и развивајќи висок профил соработки со луѓе како Филип Старк, кој минатата година го стави својот неповторлив пресврт на куќата с0 потпис медалјон стол. И тој ќе продолжи во тоа својство.

Бјалобос ја започна својата кариера во комуникациите во Ескада, станувајќи директор на агенцијата KCD во Париз и ја предводи стратегијата за комуникација за модата и убавината за Ив Сен Лоран заедно со Том Форд. Тој стана директор за печат и меѓународни односи со јавноста во YSL, неговата последна работа пред да се приклучи на Диор.