Од „Лимонада“ до вода со лимон, Бијонсе е подготвена да послужи уште еден „вносен договор“


САД– Бијонсе ги претвора лимоните во милиони долари, како најнов инвеститор во Lemon Perfect, популарниот бренд за флаширана вода со лимон. Истото се случи и со нејзиниот албум „Лимонада“ од 2016 година.

Поп=ѕвездата беше најавена како еден од новите инвеститори во Lemon Water во четвртокот, како дел од кругот на финансирање на компанијата од 31 милион долари, во кој беше вклучен и капитал од фондовите за производи за широка потрошувачка како Trousdale Ventures, Beechwood Capital и NNS Capital.

Иако пејачката не е вклучена во како официјален амбасадор, таа несомнено ќе ја зголеми продажбата на Lemon Perfect бидејќи компанијата сака да продолжи со стапката на раст. Основана во 2017 година, претставниците на Lemon Perfect велат дека брендот четирикратно го зголемил приходот во 2021 година и дека проектира повисоки бројки за настани оваа година.
Како што сугерира неговото име, Lemon Perfect е органска, ладно цедена вода со лимон, сега достапна во повеќе вкусови ( „Blueberry Acai“, „Dragon Fruit Mango“ или како што е „Just Lemon“). Брендот тврди дека никогаш не додава шеќер, вештачки вкусови или засладувачи, со мисијата на компанијата „да промовира здрава хидратација и да ја испорача радоста на вкусот – во секое време, секаде и за секого“.

Lemon Perfect стана популарен и во специјалниот воден простор. Пофалувајќи се со витамин Ц од лимоните и електролити од калиум, овој пијалок го фаворизираа сите, од спортисти до патници (а сега и познати личности), како начин да останете хидрирани.

„Јас обично не уживам во пијалоци без додаден шеќер, но Лимон Перфект е вкусен“, вели Бијонсе во соопштението за печатот. „Беше лесна одлука да се инвестира во нешто што не само што има одличен вкус и е здраво, туку и, што е најважно, дозволува изборот на поздрав начин на живот да биде достапен и достапен за секого“.

„Почестени сме што Бијонсе стана дел од семејството на Лемон Совршени“, додава основачот и извршен директор на Lemon Perfect, Јани Хуфнагел. „Таа е светска икона чиј талент, карактер и позитивност се ненадминати. Нејзината инвестиција и енергијата што ја предизвикува ќе го забрзаат подемот на Lemon Perfect кон неговата цел да стане бренд број еден во категоријата подобрена вода од повеќе милијарди долари по удел на пазарот.

Lemon Perfect е достапен за купување преку Интернет на Амазон, а страницата нуди пакет од 12 (со четири различни вкусови) за околу 20 долари.