Црвениот килим го заменија за профит-славните ја обележаа годината со своите модни брендови


САД- Облеката на славните го достигна врвот на модниот статус.

Познатите луѓе долго време го поставуваа тонот на она што е во мода, но нивната платформа беше ограничена на црвените килими и модните писти, со познати личности и модели кои се потпишуваат на брендови како гласноговорници. Брзајќи напред кон дигиталната ера, со социјалните медиуми и онлајн брендовите директно до потрошувачите, и има смисла што многу познати личности го отстранија посредникот – брендовите и трговците на мало кои некогаш исклучиво ги сместуваа стоките меѓу четири ѕида – и создадоа свои линии за облека. Промената значи дека познатите личности имаат поголема моќ и влијание врз преференциите за купување на потрошувачите, стилските трендови и културните разговори од кога било досега.

Ким Кардашијан Вест

Телевизиското лице и претприемач имаше многу напорна година. По лансирањето на нејзиниот бренд за облекување и интимна облека Skims во есента 2019 година, брендот продолжи да расте брзо. Во април, брендот отвори поп-ап продавница во The Groove, трговскиот и забавниот комплекс во Лос Анџелес, велејќи му на WWD во тоа време дека постојаните продавници со тули и малтер најверојатно ќе дојдат во 2022 година. Ѕвездата, исто така, рече дека онлајн продажбата се зголемила за четири пати во последната година, толку многу што таа мораше да ангажира повеќе персонал. (Првата серија на Skims, во септември 2019 година, се шпекулираше дека е распродадена за неколку минути, генерирајќи околу 2 милиони долари приходи.) Потоа во јуни беше откриено дека брендот Skims ќе прави долна облека за тимот на САД за летните олимписки игри и Параолимписките игри во Токио.

Исто така во текот на летото, Кардашијан Вест откри дека ѕвездите од висок профил, како што се Кејт Мос и Меган Фокс, ќе се приклучат на листата на модели и амбасадори на Ским.

Неодамна, Кардашијан Вест соработуваше со Ким Џонс, уметнички директор на луксузната модна куќа Фенди, за капсулна колекција која вклучуваше сè, од облека за обликување и долна облека до rtw и горна облека. Во ноември, поп-ап продавници на Fendi x Skims беа отворени во неколку градови низ светот, вклучително и Лос Анџелес, Лондон, Дубаи, Сеул, Њујорк, Мајами и Торонто, меѓу другите, од кои многумина беа пријавени дека чекале повеќе часови време за потрошувачите да ги искусат производите IRL.

Покрај тоа, Кардашијан Вест има и профитабилен бренд за убавина наречен KKW Beauty. Ѕвездата потпиша договор за лиценцирање од 200 милиони долари со Коти во летото 2020 година.

Ријана

Можеби ниту едно име на славна личност не е посиноним за модата во моментов како Ријана. Благодарејќи, пред се, на партнерството на ѕвездата со LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, што ја направи првата црномуреста жена на чело на луксузна модна куќа. 

Со Fenty Beauty, што Ријана го лансираше во 2017 година, со што, во тоа време, имаше невидени 40 нијанси како базна шминка. Следната година се појави брендот за долна облека Savage x Fenty, ко-креација со TechStyles Fashion Group, истата фирма што ја лансираше Fabletics на Кејт Хадсон, ветувајќи дека ќе испорача бренд за долна облека за сите типови на тело.

Бизнисот продолжува да добива на сила , со третиот дел од многу гледаното модно шоу, Savage x Fenty Vol. 3, се емитува на Amazon Prime во септември. (Машките основи беа додадени во асортиманот во септември 2020 година.)

Три месеци подоцна почнаа да кружат гласини дека модниот претприемач им се додворува на потенцијалните инвеститори за сума од 100 милиони долари во обид да го прошири бизнисот Savage x Fenty со активна облека. На почетокот на 2021 година, бизнисот Savage x Fenty го заврши кругот од Серија Б од 115 милиони долари, предводен од приватната компанија L Catterton, поддржана од LVMH, за да помогне во скалата на брендот за долна облека.

Канје Вест

Раперот, претприемачот, кандидатот за претседател – и наскоро бивш сопруг на Кардашијан Вест – имаше големо влијание врз модната индустрија. Тој почна да работи со Најк како и со Луј Витон, создавајќи улична облека и обувки, приближно една деценија подоцна. Но, дури во 2015 година, кога Вест соработуваше со Адидас за Yeezy сезона 1, неговата модна кариера навистина почна да расте.

И покрај тоа што првичниот одговор од колекцијата на облека беше измешан, патиките Yeezy на West оттогаш се продаваат за илјадници долари на локациите за препродажба, додека изгледот создаден за Кардашијан Вест рутински беше повторно креиран од брендови од брзата мода. Во 2019 година, за време на настан во Њујорк, Вест рече дека има „100 отсто сопственост во Yeezy“, иако Адидас не потврди.

Во 2020 година, Вест склучи 10-годишен договор со Gap Inc. за да создаде линија на облека Yeezy, од кои првата – надуена сина јакна на мало за 200 долари – дебитираше во текот на летото. Во ноември, главниот извршен директор на Gap Inc., Соња Сингал, им изјави на аналитичарите дека повеќе Yeezy дуксери биле продадени онлајн во еден ден од кој било друг производ во историјата на Gap.

Бијонсе

Бијонсе Ноулс-Картер напорно работеше на нејзиниот бренд за активна облека Ivy Park, кој го основаше во 2016 година со Topshop и Parkwood Ventures, корпоративното крило на креативната компанија на Бијонсе, Parkwood Entertainment.

Откако се појавија наводите за сексуален напад во 2018 година околу Сер Филип Грин, тогашниот извршен директор на Топшоп – што тој го негираше – пејачот, текстописецот и претприемачот ја презедоа целосната сопственост на бизнисот, купувајќи ги сите акции на Грин.

Следната година, ѕвездата го однесе брендот во Адидас, а првата колекција беше лансирана во јануари 2020 година. Во ноември оваа година, Ivy Park x Adidas ја претстави својата петта колекција, наречена „Halls of Ivy“. Истиот месец, двојката ја дебитираше својата прва капсулна колекција на облека и обувки со Peloton.

Исто така оваа есен, Бијонсе го ангажираше поранешниот банкар на Голдман Сакс, Јанки Лалани Ганди како управен директор на Парквуд, основана во 2013 година, за да ги надгледува инвестициите, финансиите и стратегијата.

Кајли Џенер

Реалити ѕвездата, претприемач и помладата сестра на Кардашијан Вест го лансираше својот бренд за костими за капење Kylie Swim во септември, зголемувајќи го профилот на Инстаграм на брендот на речиси 1 милион следбеници за само неколку месеци и продаде многу артикли на интернет.

Џенер, исто така, ја води модната етикета Kendall + Kylie со нејзината постара сестра Кендал Џенер. (Кендал Џенер беше именувана и за креативен директор на луксузната платформа Fwrd на модниот е-tailer Revolve во септември.)

Покрај тоа, најмладата Џенер го лансираше брендот за шминка Kylie Cosmetics во 2015 година и секундарниот бренд за убавина, Kylie Skin, во 2019 година. Истата година, Џенер потпиша договор со Coty Inc., која купи мнозински удел од 51 отсто во брендот за убавина за 600 милиони долари. Ова ја процени Кајли Козметика на 1,2 милијарди долари. Коти повторно го лансираше брендот во јули, сега нуди вегански формули и ажурирано пакување.

Клои Кардашијан

Клое е уште еден член на кланот Кардашијан кој напорно работи во модната индустрија, основајќи ја компанијата Good American со седиште во Лос Анџелес со Ема Гред – сопруга на инвеститорот Џенс Грид – во 2016 година со ознака „претставува прифаќање на телото“. Бизнисот славно собра 1 милион долари во продажба од првиот час.

Дури и за време на пандемијата, додека потрошувачите седеа дома, Good American продолжи да расте. Во декември 2020 година, Гред изјави за WWD дека брендот има раст на приходите од 78 отсто, од година во година. Истиот месец компанијата ги претстави обувките.

Рис Витерспун

Актерката и продуцент го лансираше брендот за животниот стил Draper James во 2015 година. Пет години подоцна, Draper James се здружи со Lands’ End за колекција на женски костими за капење за да им помогне на деловните размери. Следната година, двете фирми повторно се обединија, додавајќи облека за спиење, салонки, домашни производи, па дури и производи за домашни миленици во мешавината.

Во октомври, Дрејпер Џејмс откри дека соработува со хотелот Ермитаж во Нешвил, Тен., за да воведе нова гардероба за персоналот, дизајнирана по мерка од Дрејпер Џејмс исклучиво за хотелот.

Неодамна, Draper James рече дека работи со Kohl’s за колекција на капсули, која доаѓа во февруари 2022 година. Линијата Draper James моментално се продава на нејзината страница за е-трговија, како и во четири самостојни продавници во Нешвил, Лексингтон,  Атланта и Галерија во Хјустон.

Том Брејди

Професионалната фудбалска ѕвезда и се придружува на својата сопруга, супермоделот Жизел Бундхен во модната арена. Седумкратниот победник на Супер Боул соработуваше со претприемачот и инвеститор Џенс Гред, како и со дизајнерот и коосновачот на брендот за облека Public School, NYC Dao-Yi Chow, за бренд за машка облека наречена Бренди.

Брендот со седиште во Лос Анџелес треба да започне на 12 јануари преку неговата страница за е-трговија, како и во одредени продавници на Нордстром почнувајќи од 19 јануари.

Џесика Симпсон

Џесика Симпсон го трасира својот пат напред во модната индустрија. Оваа есен, пејачката, медиумска личност и дизајнерка го купила својот бренд  од Sequential Brands Group, заедно со нејзината мајка Тина Симпсон, како што објави WWD.

Во ноември, договорот беше затворен за Симпсонови да ја откупат колекцијата Џесика Симпсон од Sequential Brands Group – која претходно поседуваше 62,5 отсто од брендот Џесика Симпсон – за 65 милиони долари. Sequential Brands поднесе барање за стечај во август и бараше да го продаде имотот. Договорот го прави дуото Симпсон 100 отсто сопственици на брендовите.

Деловните партнери на мајката и ќерката рекоа дека нивните приоритети вклучуваат проширување во нега на кожата, здравје и благосостојба, накит и повеќе домашни производи. Продавниците за малопродажба и меѓународната експанзија се исто така на хоризонтот. Тоа е во прилог на 32-те категории на производи кои веќе постојат во брендот за животниот стил, вклучувајќи обувки, облека, додатоци, мириси, облека за девојки и домашни производи. Во летото 2019 година, на миксот беше додадено повторно лансирање на активна облека. Колекциите може да се најдат во Macy’s, Belk, Dillard’s и Nordstrom, меѓу другите, во во прилог на продавницата за е-трговија.

Пред пандемијата, се шпекулираше дека марката Симпсон генерира околу 1 милијарда долари во продажба на мало. Оваа година, бизнисот предвидува приходи меѓу 700 и 750 милиони долари.

Брендот Симпсон е основан во 2005 година со мајката на Симпсон и помладата сестра, Ешли Симпсон Рос, како деловни партнери. Групацијата Camuto го купи брендот истата година за 15 милиони долари, помагајќи да се зголеми на 1 милијарда долари во продажба на мало. Брендот повторно се промени во 2015 година, набргу по смртта на дизајнерот Винс Камуто, кога групацијата Камуто го продаде на Секвентал Брендс за 117,5 милиони долари во готовина.

Џејден Смит

Џејден Смит, син на актерите Вил Смит и Џејда Пинкет Смит, сам се бранува меѓу модниот сет. Помладиот Смит има своја линија на родово неутрална облека, наречена MSFTSrep (се изговара Misfits Republic), која содржи различни дуксери, маици и пот.

Во март, брендот ја претстави својата есенска колекција на Pitti Connect, дигиталната платформа на Pitti Uomo. Потоа, во септември, раперот, дизајнерот и актерот ја прослави колекцијата на MSFTSrep за есен 2021 година и неговата соработка New Balance Vision Racer во лондонскиот Selfridges со еднократен настап. (Смит претходно соработуваше со британската стоковна куќа во септември 2019 година )

Кејт Хадсон

Актерката и ќерка на холивудското кралско семејство Голди Хоун не е непозната за модната индустрија. Освен што редовно се фотографира во првиот ред на модните ревии од А-листата, таа има и листа на свои брендови, вклучувајќи ги Fabletics, брендот за додатоци и велнес InBloom и компанијата за вотка King St. Vodka.

Првата е линија за активна облека која е основана во 2013 година заедно со Адам Голденберг и Дон Реслер, под TechStyle Fashion Group. Fabletics – која започна како бренд за облека и додатоци за активна облека директно до потрошувачите, кој работи на модел со претплата – оттогаш прерасна во вклучување на салонки; Fabletics Fit, апликација која нуди тренинзи и часови по медитација на барање; препродажба по пат на партнерство со ThredUp, а околу 75 локации низ САД, купувачите исто така можат да купуваат производи a-la-carte преку продавницата за е-трговија.

Во март, Fabletics откри дека надминала повеќе од 500 милиони долари годишни приходи и дека им се додворува на инвеститорите со плановите да излезе на берзата. Во јули, бизнисот ги ангажираше Морган Стенли, Голдман Сакс, Баркли и Банката на Америка да помогнат. Fabletics се надева дека ќе собере 500 милиони долари во почетна јавна понуда, што би ја довело вредноста на компанијата на околу 5 милијарди долари.

Хадсон, исто така, ја основаше и дизајнираше Happy x Nature, во пролетта 2019 година. Брендот се затвори една година подоцна, за време на пандемијата, откако матичната компанија Retailwinds, која исто така е сопственик на New York & Company, поднесе барање за стечај.

Серена и Венус Вилијамс

Модниот терен на славните може да биде конкурентен, но не им одговара на сестрите Вилијамс. Всушност, професионалните тениски ѕвезди станаа познати по својата модна смисла и на и надвор од турнирите.

Серена лансираше сопствен бренд за облека и додатоци, S by Serena, во 2018 година, по нејзината работа со Nike и Home Shopping Network. Таа, исто така, постигна ексклузивно партнерство со Залес во текот на летото, што значи дека националниот трговец на мало ќе биде ексклузивен носител на брендот за накит што ја основаше во 2019 година.

Неодамна, помладиот Вилијамс повторно се здружи со Најк, овој пат за Nike x Serena Williams Design Crew. Програмата им овозможува на младите, нови дизајнери од недоволно застапено потекло да и помогнат на Серена да ја изработи најновата колекција со Nike, наречена „Колекцијата на Nike x Serena Williams Design Crew“.

Но, и постарата сестра Вилијамс е вклучена во модната игра. Венус Вилијамс го основа EleVen, бренд за животен стил и активна облека во 2007 година. Во октомври, брендот ја објави својата трета соработка за обувки и облека во ограничено издание со K-Swiss, достапна на веб-страницата EleVen. (Во ноември 2020 година, Венера беше именувана за глобален амбасадор на K-Swiss.)

Таа, исто така, соработува со Carbon38 за тениска колекција и поседува компанија за целосни комерцијални и станбени ентериери, V Starr, како и компанија за протеини базирани на растително потекло Happy Viking. Во 2019 година, Венера почна да инвестира во Асутра, бренд за велнес и убавина.

Дру Баримор

Оригиналното цветно дете не е непознато за претприемништвото. Баримор го лансираше Flower Beauty во Walmart во 2013 година (сега е достапен и во онлајн продавница и вклучува домашни производи), проследено со нејзиниот бренд за животен стил Dear Drew на Амазон четири години подоцна.

Ниту пандемијата не ја забави. Во септември 2020 година, актерката и продуцентот го започна своето дневно ток-шоу „Шоуто на Дру Баримор“ на CBS, а лансираше и сопствено списание за животен стил и беше именувана за креативен директор на брендот за убавина Garnier во февруари.

Викторија Бекам

Ниту една листа на мода на славни личности не би била комплетна без да се спомене Викторија Бекам. Поранешната Spice Girl го лансираше својот моден бренд  откако работеше како модел. Во 2011 година се појавија Викторија, брендот Викторија Бекам или VVB, колекција за животен стил со попристапни цени. Козметиката на Викторија Бекам се појави осум години подоцна. Британскиот дизајнер исто така соработуваше со Target на линија на облека по прифатлива цена.

Неодамна, во октомври, брендот на Бекам се здружи со компанијата Вулмарк за да ја лансира својата прва колекција на трикотажа . (WWD)