Облеката, тоа се емоциите: „Валентино“ сака да „испорача нови соништа за нов момент“

Италија- Светот во моментов се чувствува како место диктирано од ограничувања: каде не можете да одите, што не можете да направите, кого не можете да го видите. Креативниот директор Пјерпаоло Пичоли од „Валентино“ има креативно решение за ограничувањата на живеење среде пандемијата на коронавирус: сонување. Дизајнерот, повикувајќи се на Vogue Global Conversations од неговиот дом во Неттуно, Италија, разговараше со Емануел Алт во Париз, за емотивнивните, а не дистрибутерски  соништа што може да ги создаде модата, тврдејќи дека вистинската мода треба да биде транспортивна пред сè.

„Мислам дека во овој момент, мора да размислуваме надвор од просторот. Мора да се создадат нови правила“, вели Пичоли.

Новите правила што ги пишува во Валентино, каде дизајнира женска облека, женска облека, додатоци и модата со висока облека, имаат сè што е во врска со модата како средство за просветлување и фантазија. „Модата за мене е голем збор. Мислам дека во последната деценија создадовме многу работи.… Вие навистина не се поврзувате со работи; можете да се поврзете со луѓето преку емоции “, рече тој. „Мислам дека модата е нешто што се однесува на вашата идеја за убавина во врска со времето во кое живееме.… Тоа има врска со соништата, емоциите, поезијата, леснотијата“.

Цитирајќи ја познатата изрека на легендарната уредничка на американскиот „Вог“ Дајана Вреланд „Дајте им го она што никогаш не знаеле дека го сакаат“, Пичиоли продолжи: „Идејата не е да се испорачува нова облека: Треба да испорачаме нови соништа и нови емоции за нов момент. “

Како да се испорача нова иднина кога сегашноста изгледа мрачна? Пичоли е дециден дека за тоа дизајнерите треба да зборуваат преку својот занает – не преку празни маркетинг извештаи. „Не сакам да правам слогани за инклузивност“, изјави тој. „Ако правиш мода, мислам дека си релевантен кога даваш пораки преку мода, а не преку слогани.… Ние зборуваме многу за инклузивност и разновидност. Јас навистина не чувствувам дека треба да зборуваме за ова. Мораме да го направиме тоа; ние мора да дејствуваме. Не мора да разговараме “.

Овој месец, брендот ја објави својата кампања „Валентино емпатија“, во која 24 пријатели на компанијата, од Гвинет Палтроу до Роси де Палма, ќе бидат фотографирани како носат Валентино во нивните домови од нивните најблиски. Бидејќи талентот го донира своето време, Валентино ќе го распредели својот буџет за кампања за брендови како донација од 1 милион американски долари во болницата Национален институт за инфективни заболувања Лазаро Спаланзани.

„Кампањата е наша работа – тоа е сликата – но ние ќе можеме да донираме со нашата работа“, рече Пичиоли. „Единствената работа што можам да ја сторам е да ја завршам мојата работа и се надевам дека ќе биде корисна за другите луѓе“.