Објавени разговорите меѓу шефот на станицата и машиновозачот: Една грешка била фатална


 

Грчките медиуми објавија дијалог меѓу машиновозачот на патничкиот воз „Интерсити 62“ и шефот на станицата во Лариса.

Како што може да се види од кратките разговори, шефот на станицата го упатил да влезе во колосекот и да го продолжи патувањето од линијата Солун-Атина, каде веќе сообраќал комерцијален воз.

Според „Прототема“, машиновозачот не бил изненаден од црвеното светло што го видел пред себе, бидејќи светлосната сигнализација не работи. Имено, како што рекоа изворите, шефот на станицата не ни сфатил дека возот влегол на спротивната пруга, па во преостанатите неколку минути немало шанси да ја поправи грешката. Споменатиот сајт го пренесе разговорот кој изгледал вака:

Машиновозач – Може ли да се слушнеме Лариса?

Раководител на станицата – Ќе се слушнам со тебе. Со број 47 се оди преку црвениот излезен семафор до новиот влезен семафор Порос.

Возач – Заминувам?

Шеф на станица – Одиш, заминуваш.

Машиновозач – Готово, пријатна вечер.

Шеф на станица – Среќно.

„Прототема“ објави и разговор меѓу шефот на станицата и свртничарот, кој открива што се случило:

Свртничарот – Дали да се вратам?

Шеф на станица – Не, не како што е, затоа што следи 1564.

Прекинувач – Готово, добро, ќе го оставам како што е дијагонално.

Овој краток разговор открива што навистина се случило: свртничарот го прашал шефот на станицата дали треба да го сврти клучот право – за возот да продолжи по нормалната линија, без проблем. Меѓутоа, шефот на станицата му рекол дека локалниот воз ќе ја користи дијагоналата, што тој го направил. Но, тогаш шефот на станицата заборавил да го заврти клучот, па Intercity влегол на спротивната патека.

Дијалозите се формални – бидејќи машиновозачите немаа причина да ја доведуваат во прашање наредбата на управителот на станицата, бидејќи веруваа дека тој контактирал со својот колега на следната станица, во Неиос Порос, и сметал дека линијата е слободна.

Треба да се напомене дека тој ден биле забележани неколку технички проблеми, поради што делови од линиите биле затворени во интервали.

Самиот Intercity тргна во 22.48 со задоцнување од 48 минути од железничката станица Палеофарсало – и пристигна на „смртоносната средба“ со комерцијален воз неколку минути по 23.00 часот.

Шефот на станицата, откако првично тврдеше дека го „заклучил“ возот на права линија „но системот не послушал“, ја признал својата фатална грешка при испрашувањето и се соочува со тешко обвинение за убиство од небрежност.