Новата етикета на Том Брејди ја враќа логоманијата на модната сцена

Амбициозната на НЛФ ѕвездата и сопруг на супермоделот Жизел Бундшен оди дотаму што за потребите на колекцијата ја создаде својата сопствена Pantone боја, Brady Blue


САД- Ерата на познати личности кои се претвораат во претприемачи станува трајна. Бијонсе го има својот моден бренд Ајви Парк, Мараја Кери го има својот ирски крем алкохол Black Irish, а сега НФЛ ѕвездата Том Брејди ја фрли својата капа во рингот со својата нова линија спортска облека соодветно насловена БРЕЈДИ. И тој се чини дека е решен да успее како моден претприемач како што е на теренот.

Брејди започна со прибирање на 10 NCAA и новопромовирани про-спортисти за кампањата за колекцијата, вклучувајќи го Шедер Сандерс, син на славниот фудбалер Дејон Сандерс и Кејд Мекнамара. Се разбира, носењето врвни таленти за лансирање на неговиот бренд беше очекувано, но тој не застана тука.

Брејди отиде дотаму што ја создаде својата сопствена Pantone боја, Brady Blue. Овој храбар син тон беше опишан од брендот како отелотворување на „основачките принципи на брендот за да бидете најдобриот што можете да бидете додека инспирирате бестрашност, еластичност и доверба кон постигнување на врвни перформанси. Излевајќи сила и самодоверба, Брејди Блу е импресивна сина нијанса за посветеноста на прецизноста на Том Брејди“.

Брејди е ко-основан со претприемачот Јенс Гред и е ко-дизајниран од Дао-Ји Чоу, кој е најпознат како половина од дуото зад Public School, бренд кој некогаш беше еден од најжешките билети на модната недела во Њујорк и го носеа трговците на мало, вклучувајќи ги Bloomingdale’s и Ssense.com.

Иако можеби е лесно да се обвини Том Брејди дека само го удрил своето име на модна линија за профит, тој исто така јасно прави се што може за да го обезбеди успехот на линијата. (Никој не би вложил време и напор за да може Институтот за бои Pantone да создаде нијанса на сина ексклузивна за вас, доколку не се обидува да постигне напредок во модната индустрија.)

Со 142.000 следбеници на Инстаграм профилот на брендот, базата на клиенти е веќе таму. Во интервју за Добро утро Америка, тој исто така рече: „Ссакав да го правам тоа. Мислам, отсекогаш сум ги сакал модата и облеката и сакав да бидам практична колку што е можно“.

Што се однесува до резонирањето зад кое Брејди сака да лансира модна линија, тој навести за NBC Sports за пензионирање од НФЛ.

„Отсекогаш сум велел дека 45 е возраста што сакав да ја достигнам и тоа беше мојата цел“, рече Брејди.

Кога ги напушти Њу Ингланд Патриотс, за кои играше од 2001 до 2019 година, тој потпиша двегодишен договор со неговиот сегашен тим, Тампа Беј Баканиерс. Овој август, Брејди наполни 45 години и има големи шпекулации дека ќе се пензионира откако ќе му заврши договорот со Баканиерс.

И така, со потенцијален живот надвор од теренот на хоризонтот, тој се свртува кон други проекти. Не е непознат ниту за модната индустрија, бидејќи се ожени со супермоделот Жизел Бундхен во 2009 година и со неа беше ко-претседавач на Мет Гала во 2017 година.

Сега за повеќегодишното прашање од повеќе милиони долари што ја прогонува секоја модна етикета на славни личности: Колку фановите на Том Брејди всушност ја сакаат неговата облека?

Модниот дизајнер Дејвид Џозеф од Масачусетс, Волтам, изјави за WCVB дека колекцијата содржи парчиња погодни и за вежбање и за секојдневниот живот.

„Тој го раздели на Live, Train, BRADY“, рече Јозеф за WCVB. „„Во живо“ е кога одите во супермаркет и сакате да носите таква облека – тоа е помалку блузи и повеќе кошули и лесни панталони, но не сосема облека во теретана. „Воз“ е кога правите јога или тренирате во теретана. Има по нешто за секого“.

Брзото патување до bradybrand.com веќе покажува дека маичката со кратки ракави на брендот веќе се распродава во одредени бои и големини. Маичката во боја опишана како бура, која е во нијанса на сина боја, е целосно распродадена и треба да се објави листа на чекање за дополнување на залихи.

Тоа навистина е само класична сина маичка. Уникатните детали вклучуваат лого „BRADY“ помеѓу деколтето и ракавот и симболот „T“ за Том на ракавите. Со 75 долари тоа не е баш луксуз, но очекувано е над она што би очекувале вашиот просечен Американец да плати за маица со оглед на инфлацијата и зголемените трошоци за живот. Сепак, Брејди докажа дека неговата база на клиенти е таму и тие веќе се лојални на неговата модна линија како и на фудбалските недели.

Општиот изглед на оваа облека може да се опише како подготвен за фудбалско игралиште, патека или тениско игралиште. Иако марката „БРЕЈДИ“ може да се истакнува исто како и алигаторот Лакост, на други предмети, како џемперите, тоа не е присутно. Линијата вклучува целосна колекција на дуксери со „BRADY“ распрскана по градите, и веројатно нема да помине долго пред папараците да го фотографираат самиот Брејди во една од нив. Ова е колекција совршена за луѓе кои сакаат да ви кажат дека ја носат новата линија на облека на Том Брејди.

Брзо пребарување на Твитер за огромен број мислења кои се движат од луѓе со задоволство да нарачаат да ја „поддржат својата омилена личност“ до луѓе кои се жалат дека цените се премногу високи. На крајот на денот, тој не можеше да ги задоволи сите, но веќе има луѓе што зборуваат и купуваат. Во потрагата за внесување на логоманијата во 2022 година, се чини дека Том Брејди успева.