Нова модна (р)еволуција: Со „Гучи“ на незаборавно филмско патување


Форматот им овозможува на сите модата да ја гледаат од посакуваното седиште во првиот ред, отстранувајќи дел од ексклузивноста на ревиите на пистата

 

Италија (АП) – Креативниот директор на Гучи, Алесандро Микеле, сакаше да го надмине шоуто на пистата, а пандемијата на коронавирусот обезбеди погоден момент.

Микеле се здружи со американскиот филмски режисер Гас Ван Сант за да создаде минисерија од седум дела што ја открива најновата колекција на Гучи, насловена како „Увертира“. Видеата ќе бидат емитувани во исто време, почнувајќи од понеделник, во формат на виртуелен филмски фестивал и следејќи ја зависната шема на стриминг услуги.

Филмот и модата имаат долга врска, а Гучи не е првата модна куќа што се здружува со режисер, дури и за време на пандемијата. Ферагамо го претстави филмот на Лука Гвадањино, италијанскиот режисер на „Call Me By Your Name” како позадина на неговото шоу во живо во септември, додека друг Италијанец, Матео Гароне создаде филм за презентацијата на дигиталната мода на Диор во Париз во јули. Прада нарача пет меѓународни видео артисти за нејзино претставување во јули.

Она што можеби го прави GucciFest  уникатно е неговиот епизоден формат.

Микеле во мај објави дека ја крши традицијата на шоуто на пистите четири пати годишно, честопати со дополнителни крузер колекции. Гучи ќе биде присутен сега со колекции во ноември и април, без сезонски колекции. Но, поимот на Микеле за тоа како да се претстави модата е во еволуција откако тој го презеде брендот пред шест години.

„Тоа е во воздухот многу години, потребата да се следи нов наратив и нова комуникација. Ми се допаѓаат експерименти “, рече Микеле. Додека пандемијата не го условуваше проектот, „за мене тоа создаде побрза реакција“.

Микеле рече дека дискутирал за друг проект со Ван Сант пред пандемијата и го предложи проектот за мини серија пред само еден месец. Ван Сант отпатува во Рим, каде што снимаше дел од „My Private Idaho”  пред 30 години, за да снима на локацијата.

„Беше спонтана идеја да се направи нешто за само неколку недели. Некако го најдов тоа возбудливо и предизвикувачко, како нешто што го правев претходно “, рече режисерот, потсетувајќи се на неговата работа на „Gerry”, “Elephant” и “Last Days,” а кои рече дека се снимани во тесни распореди со лабави сценарија .

Филмската серија следи денови од животот на една жена, која ја игра италијанската актерка Силвија Калдерони, додека таа и нејзиното племе Гучи се движат сонливо низ ратификуваниот римски предел, од нејзиниот излитен шик стан до театар, кафуле и продавница за винтиџ. Неа и се придружуваат модели на Гучи со камеографии на пријатели на Микеле, вклучувајќи ги Били Ејлиш, Флоренс Велч и Хари Стајлс, сите облечени во изгледот на Гучи, кој ќе се најде во продавниците од следната пролет.

„Постои кинематско спојување со трговија“, рече Ван Сант.

Форматот им овозможува на сите модата да ја гледаат од посакуваното седиште во првиот ред, отстранувајќи дел од ексклузивноста на ревиите на пистата. Клиентите ќе можат да гледаат облека во реални, можеби можеби надреални ситуации. Микеле рече дека облеката е „ослободена од нивните стапици“, идејата дека луксузните брендови како Гучи припаѓаат надвор од дофат, само во одредени бутици или плакари.

„Комбинацијата на кино со разоткривачки модни идеи има многу потенцијал, бидејќи киното почнува да се вовлекува во екранот на компјутерот“, рече Ван Сант.