Дијамантска насмевка – Џулија Робертс е новата филмска муза на „Шопар“


САД- Џулија Робертс ја спојува својата легендарна мега-вати насмевка со неколку мега-каратни дијаманти! Оскаровката  глуми во новата кампања на Шопар со наслов „Шопар го сака киното“, со прекрасна фотосесија, скапоцени камења и серија кратки филмови.

Со оваа кампања, Робертс, која е заштитно лице на колекциите Happy Sport и Happy Diamonds од 2021 година, сега е официјална „муза“ за женските колекции на часовници и накит на Chopard и блеска како глобален амбасадор на брендот.

 

Луксузниот бренд ја здружи суперѕвездата со режисерот Џејмс Греј за да создаде дигитална серија од 12 епизоди која дава ѕиркање зад сцената на Робертс и животот во Холивуд.

Серијата видеа ќе биде претставена почнувајќи од 20 март 2023 година, Меѓународниот ден на среќата, и ќе ја долови „сета дрскост, разиграност и хуманост што ја прават Џулија Робертс современа икона“, според брендот. Филмовите се придружени со нова рекламна кампања со црно-бели визуелни слики на фотографот Alasdair McLellan.

„За мене секој ден е меѓународен ден на среќата, Глобален ден на среќата“, рече Робертс во соопштението за медиумите.

За кампањата, Робертс носи срцеви обетки Haute Joaillerie на Chopard со 88 дијаманти со вкупна тежина од повеќе од 28 карати и поставени во 18-каратно бело злато.

Што се однесува до видео серијата, таа содржи многу моменти надвор од камерата на Робертс како ја „шири својата радост, се гушка со нејзиното куче Миртл кое и скока во скут“, се вели во соопштението.

„Џулија Робертс е онаа ретка работа: вистинска филмска ѕвезда“, рече Греј. „Таа, исто така, се случува да биде личност со огромна смисла за хумор за сето тоа, и некако, не дозволи нејзиниот легендарен статус да и се качи на глава“.

Режисерот продолжи: „Секогаш ја искористувам  шансата да работам со неа. И Џулија и Шопар отелотворуваат вистинско чувство на среќа, па затоа беше прекрасна можност да работам со нив на оваа кампања“.

Робертс го споделува и нејзиниот најдобар моден спомен, облечена во Chopard на филмскиот фестивал во Кан во 2016 година.

„Првиот пат бев таму, доцнев и трчав по ходникот“, се сеќава таа. „Некој сè уште ме шиеше во мојот фустан, па сите трчавме по ходникот до лифтот. А јас само помислив „Тоа е толку класично“.

 

Пред две години, актерката беше прогласена за ново заштитно лице на легендарната колекција Chopard, кажувајќи им на PEOPLE ексклузивно во тоа време дека најдобриот дел од снимањето на соодветната кампања и краткиот филм со режисерот Ксавиер Долан и фотографката Шејн Лавердиер е „колку се забавувавме .”

Кампањата Happy Sport – која го означува лансирањето на два нови модели на часовници Happy Sport и колекција на накит Happy Diamonds и Happy Hearts под линијата Happy Diamonds на Chopard – го отелотворува верувањето на луксузниот швајцарски бренд дека „дијамантите се посреќни кога се слободни“.

Ја доловува ѕвездата на Pretty Woman како танцува од радост додека трепка со својата препознатлива насмевка и ја прикажува нејзината личност на целосен екран.

Во Кан, 2022

За Робертс, чиј заразен дух го осветлува Холивуд уште од раните 90-ти, „Чиста среќа е чувството што го има кога луѓето што ги сакаат се среќни“.