Најбогатиот Французин во поход на САД : Арно сака да ја купи „Тифани“


Франција – Сопственикот на „Луј Витон“, ЛВМХ, ѝ се приближи на компанијата „Тифани и Ко“ со понуда за аквизиција од 14,5 милијарди американски долари, велат луѓето запознаени со ова прашање, во време кога американскиот луксузен накит се справува со влијанието на тарифите врз неговиот извоз во Кина.

Компанијата ЛВМХ, која со години бара начини да се прошири на американскиот пазар, поднесе прелиминарна, необврзувачка понуда до „Тифани“ на почетокот од овој месец, рече еден од изворите.

Понудата на ЛВМХ ја ценеше компанијата „Тифани“ на околу 120 американски долари по акција, друг извор додаде. Акциите на „Тифани“ го завршија тргувањето во петокот со 98,55 долари.

„Тифани“ ангажирала советници да ја разгледаат понудата на ЛВМХ, но сè уште не одговориле на тоа, и не постои сигурност дека ќе преговара за договор, влеат изворите.

Компанијата ЛВМХ, која стои зад брендовите како што се Fendi, Christian Dior и Givenchy, како и шампањот Veuve Cliquot, се издвојува веќе неколку години како еден од најдобрите изведувачи во секторот за малопродажни резолуции, каде што сите етикети не користат во ист степен од цветен кинески апетит за брендирани производи.

„Тифани“, од друга страна, не беше толку еластична. Покрај тарифите што се предизвикани од трговската војна меѓу Соединетите држави и Кина, понискиот кинески домашен данок на продажба, исто така, придонесе за двоцифрено намалување на продажбата на кинеските туристи во САД и на други дестинации.

Најдобрите брендови исто така долго време се потпираат на Хонгконг како главен трговски центар што привлекува посетители од Кина, додека четири месеци траеја продемократските демонстрации.

Сепак, на почетокот на овој месец, ЛВМХ, која има пазарна капитализација од 194 милијарди евра (215 милијарди американски долари), ги ндмина прогнозите за продажба за третиот квартал и покрај немирите во Хонгконг. Во август, „Тифани“ објави квартална заработка која исто така ги надмина очекувањата на аналитичарите, благодарение на падот на трошоците за маркетинг.

„Тифани“ ги обновува своите придонеси со поприфатливи артикли, како приврзоци и обетки, за да им се допадне на илјадагодишниците кои гравитирале кон конкурентите со пониски цени, како што се данската „Пандора А/С“ и „Систем златарници“.

Претходно, Арно, во Тексас, отвори погон за изработка на луксузни чанти на „Луј Витон“. На отварањето присуствуваше и американскиот претседател Доналд Трамп.

Компанијата ЛВМХ со седиште во Париз е контролирана од семејството Арно и е предводена од Бернард Арно, најбогат човек во Франција. Со седиште во Њујорк и најпозната по своите свршувачки прстени од дијаманти, компанијата „Тифани“ има повеќе од 300 продавници на глобално ниво.