Може ли да го зајакнете имунитетот за да го победите коронавирусот?

САД (Harper’s BAZAAR)– Вашиот имунолошки систем е порта што или ве штити или ве прави ранливи за болести. Кога вашиот имунолошки систем работи добро, нема да забележите. Ако ослабне или наидете на агресивна бактерија, тогаш може да се разболите. Повеќето бактерии само прават да се чувствувате лошо првиот пат кога ќе ги сретнете, бидејќи вашето тело има меморија за борба против нив после тоа.

Вообичаениот страв од сезонски грип во моментот е значително засилен со загриженост за коронавирус (СОВИД-19). Можете да го контролирате сопственото ниво на хигиена, но не мора вашата шанса за изложеност – бидејќи вашата локација, контакти и патувања ќе го утврдат тоа.

Во ситуација кога сè се чувствува во голема мера надвор од контрола, дали е можно да го зајакнете вашиот имунитет и да го намалите ризикот од инфекција? Нема гаранција за инфицирање од кој било вирус и ништо не ги заменува упатствата за јавно здравје во врска со миењето на рацете, социјалното растојание и контролата на изложеноста. Сепак, постојат голем број на промени во животниот стил што можете да започнете да ги спроведувате сега за да му дадете на вашиот имунолошки систем шанса за борба.

Д-р Луиз Визман ги споделува своите стручни совети за тоа како да го зајакнете вашиот имунитет за да се ослободите од незгодните инфекции и да го извлечете најдоброто од вашето здравје:

„Никогаш не е доцна. Да се ​​грижите за вашиот животен стил, а тоа значи, справување со стресот, секојдневното движење, урамнотежената исхрана и квалитетот на спиењето се важни.

„Можеби не го менуваат квалитетот на вашето здравје на непосреден, забележлив начин, но со текот на времето, малите работи се зголемуваат. Всушност, вашиот имунитет се рефлектира во конзистентноста на овие навики на живот “.

Совети за начин на живот за зајакнување на вашиот имунитет

За да му дадете на вашиот имунолошки систем нозе, имплементирајте ги следниве совети за живот во вашата рутина:

️Престанете да пушите.

️Намалете го конзумирањето на алкохол

Пиењето дехидрира и го спречува имунолошкиот систем да работи оптимално. Пијте вода додека пиете алкохол.

Алкохолот може лошо да влијае на здравите бактерии во цревата и буквално ја нарушува нивната комуникација со имунолошкиот систем на цревата. Промените во белите дробови кај тешките пијалоци може да значат полоши инфекции на градите или подолго закрепнување од операцијата.

Размислете за пиењето и видете дали намалувањето или пиењето најмалку четири пијалоци слободни денови неделно ќе ви помогне. Прочитајте ги упатствата на владата за да обезбедите да останете во здрава квота. Одењето не е единствениот пат за да бидете среќни или здрави, но да имате предвид колку и колку често пиете може да помогне.

️Намалете го стресот

Врската ум-тело е моќна, но и физичкиот и психичкиот стрес всушност се нешто за што се обучува телото. Како добро-подмачкана машина, одговорот „борба или лет“ е супер полнет за брзо да реагира, испраќајќи моќни клетки во крвта и предизвикува физички одговор што ви овозможува да се опоравите од инфекција.

Совети за да се минимизира стресот:

 

Вежба: Вежбањето обезбедува ментален простор за да се олабавите – размислете на голема оддалеченост, циклус или пливање или дури и брзо тренинг – овие ги обезбедуваат хемикалиите што ви се потребни за да се борите против стресот и да се смирите. Движењето надвор е троен бонус за имунитетот благодарение на витамин Д, сончева светлина и движење.

Медитација: Ако редовно медитирате, исто така можете да донесувате одлуки полесно. Обидете се со кратка медитација за да започнете; може да се изгради постепено и наскоро ќе ја видите разликата во процесите на размислување.

Водите дневник: не сакате да ги затворате очите? Обидете се со некои списанија. Напишете ги вашите грижи, што ве прави среќни или тажни и напишете план како да ги направите работите подобри и посреќни за вас. Пенкалото на хартија може да направи да се чувствувате повеќе под контрола, затоа бидете себични и држете го ова време за вас.

️ Спијте доволно

Добар сон е основа за доброто здравје. Цитокините, еден вид протеини кои се борат против инфекција и воспаление, се произведуваат и ослободуваат додека спиете.. Обидете се и добијте седум до осум часа вечер како возрасна личност. Дремките можат да компензираат некои од имунитетните ефекти, но обидете се да избегнете кивање до четири часа пред спиење бидејќи тоа може да ве спречи да заспиете.

 

Совети за подобар сон:

 

Исклучете ги ТВ еден час  пред главата да ја погоди перницата.

 

Обидете се да не јадете доцна.

 

Потопете во бања со сол во Епсом (се смета дека солите од магнезиум добро се апсорбираат преку кожата и можат да ве опуштат).

 

Инвестирајте во лаванда спреј за спиење.

 

Осигурете се дека вашата спална соба не е премногу топла.

 

️ Имунитетот може да биде секси

Постојат докажани врски помеѓу сексуалната активност и сфатеното чувство на благосостојба, но ова исто така може да се сведе на тој заеднички именител: Љубов. Емоционалната поддршка од партнерите или пријателите е важна за вашето здравје.

Една мала студија покажа дека редовниот секс ги зголемува нивоата на протеини кои се борат со болести (имуноглобулин А). Друга студија покажа дека редовната сексуална активност им помагала на луѓето полесно да се справат со стресните ситуации, така што безбеден секс во relationshipубовна врска може да ви помогне повеќе отколку што сфаќате.

 

️ Смеата е најдобриот лек

Смеењето може да ги намали хемикалиите со стрес, регулирајќи го имунолошкиот систем и може да ги зголеми цитокините. Истражувањата во оваа област се развиваат, но нема никаква штета за да имате добар миг!

Хранете се здраво

Вклучете шарени и антиоксиданти богати со овошје и зеленчук, интегрална храна. Имајте за цел најмалку пет на ден во рамките на диета во медитерански стил за да му дадете поттик на вашиот имунитет. Да се ​​има висок внес на полифенол (од овошје и зеленчук – ова се флавоноидните антиоксиданти компоненти) може да го намали бројот на настинки што ги добиваат луѓето.

Витамински додатоци

Да се ​​дополни или не, како возрасен е спорен предмет, но има неколку клучни хранливи материи што вреди да се додадат во вашата листа за купување ако на вашиот имунитет му е потребна дополнителна поддршка. Но, кои додатоци треба да ги земате и кои треба да ги избегнувате?

 

★ Витамин Д.

Идеално, сите витамини и минерали што ви требаат треба да доаѓаат од вашата чинија. Сепак, во одредени случаи како жителите на Северна Европа не добиваат доволно витамин Д од сончева светлина, и тој е составен дел на помагање на организмот да произведува антитела за борба против болести.

 

Храната збогатена со витамин Д вклучува: Житарки, Јогурт, млеко, сок, тофу, јајца, риба.

 

витамин Ц

Студиите за придобивките од витамин Ц се неконзистентни – не спречува настинки, но може да го скрати нивното траење.

Ехинацеа

Постојат мешани докази за придобивките од ехинацеа и различни препарати имаат различни ефекти. Многумина веруваат дека тоа може да помогне во спречување на настинки или да ги скрати, но на крајот се потребни повеќе истражувања.

цинк

Додатоците на цинк може да го скратат времетраењето на настинките и во некои студии додатокот ги намали шансите за заболување, но цинкот најдобро се добива од школки, месо, млечни производи, збогатени житни култури, ореви и интегрални производи.