Моќно трио од ЛВМХ ќе го води „Тифани“ до луксузен мегабренд


Франција- Откако моќната француска луксузна групација ЛВМХ по драматичен пат стана сопственик на легендарната американска златарница „Тифани“ избрано е моќното трио кое ќе го води брендот до мегабренд.

Извршниот директор на Луј Витон, Ентони Ледру, е избран за извршен директор  на „Тифани“.

Александар Арно, директор на „Римова“ од 2017 година и втор најстар син на претседателот и директор на ЛВМХ, Бернард Арно, треба да стане извршен потпретседател на Тифани, за производи и комуникации, позајмувајќи му ја на брендот својата силна дигитална остроумност, милениумска перспектива, брендинг експертиза и огромна мрежа на врски во Силиконската долина.

И Мајкл Бурк, претседател и директор на Луј Витон, ќе стане претседател на одборот на директори на Тифани, носејќи го огромното искуство и беспрекорно знаење за  луксузот на новата функција.

Ледру ја презема функцијата од Алесандро Боглиоло, за кого се очекуваше да замине откако трансакцијата беше финализирана на 7 јануари. Сепак, Боглиоло се согласи да остане на функцијата до 22 јануари за да ја олесни транзицијата.

ЛВМХ, исто така, најави заминување на главниот уметнички директор Рид Кракоф и Даниела Витале, извршен потпретседател и главен директор за брендови, по краток преоден рок.

„Задоволен сум што го поздравувам Тифани и сите нивни талентирани вработени во нашата група“, рече Бернард Арно. „Тифани е легендарен бренд на глобалниот сектор за накит. Ние сме посветени на поддршката на Тифани, бренд кој е синоним за љубов и чија сина кутија е почитувана ширум светот, со истата посветеност и страст што ја применивме на секој од нашите престижни брендови низ годините.

„Оптимисти сме во врска со способноста на Тифани да го забрза својот раст, да иновира и да остане во првите редови на најомилените животни достигнувања и спомени на нашите остроумни клиенти. Би сакал да му се заблагодарам на Алесандро Боглиоло и неговиот тим за посветеноста кон Тифани и нивната работа во изминатите три години, особено за овој период на предизвик “, додаде тој.

Ледру во моментов е извршен потпретседател на Витон, глобални комерцијални активности и ќе биде задолжен за водење на глобалното ширење на Тифани, синоним за дијаманти, сини кутии за подароци и покојната Одри Хепберн.

Ледру има фасинантна кариера во бизнисот на накит. Дванаесет години работеше во „Картие“ за да потоа стане потпретседател на малопродажба, сè додека не премина кај „Хари Винстон“ како глобален потпретседател на продажбата во 2011 година.

Всушност, Ледру прв се приклучи на Витон како претседател и претседател на Северна Америка во декември 2014 година од „Тифани и Ко“, каде помина нешто помалку од две години како виш потпретседател за Северна Америка, кој е најголемиот пазар на Тифани, генерирајќи околу 43 проценти од продажбата.

Ледру рече дека е „воодушевен што повторно се приклучил на Тифани, најлегендарниот американски луксузен бренд на кој долго му се восхитував“.

ЛВМХ се очекува да ги прошири продавниците на Тифани, да го обнови асортиманот на производи, да ги обнови комуникациите и да ја искористи својата експертиза во брзорастечката Кина. Луксузни аналитичари велат дека француската групација има финансиски и менаџерски способности да ја трансформира Тифани во луксузен мегабренд.

Луксузниот гигант има искуство во избирање на менаџмент .Многу од талентите на Фенди, Живанши и Лав, на пример, сите се искачија на високи позиции во Диор или Витон.

Со ангажирањето на Александар Арно во Тифани, исто така се зголемуваат одговорностите на децата на Бернард Арно и ја повторува улогата на Делфин Арно како извршен потпретседател на Луј Витон, задолжен за сите активности поврзани со производите. Антоан Арно, директор на Берлути и претседател на Лоро Пијана, минатата година ја додаде функцијата директор на одделот за животна средина на ЛВМХ, покрај неговата улога како шеф за комуникација во групацијата, додека Фредерик Арно, најмладиот извршен директор во кланот Арно стана директор на „Таг Ер“ минатата година.

Основан во 1837 година од Чарлс Луис Тифани чија слава понатаму ја зголеми неговиот син Луис Комфорт Тифани, брендот им служел на богатите – уште од основањето. До крајот на март 2020 година работеше со 326 продавници ширум светот.

ЛВМХ најпрво се согласи да ја купи Тифани за 16,2 милијарди долари во ноември 2019 година во она што беше прогласено за најголема аквизиција во луксузниот простор. Но, тоа беше пред-пандемијата.

Откако коронавирусот започна да се пробива низ целиот свет, предизвикувајќи масовен локдаун, ЛВМХ се чинеше дека се олади. Минатиот септември, француската групација соопшти дека се оддалечува од договорот, предизвикувајќи војна на зборови и повеќе судски процеси што се закануваа дека ќе го попречат мега договорот.

Но, до октомври, страните постигнаа примирје со цел да се избегнат правните постапки што се сметаат за штетни за обете страни. На крајот на 2020 година, акционерите на Тифани со големо мнозинство го одобрија ажурираниот договор за аквизиција со кој се бараше 131,50 УСД во готовина по откупна цена на акцијата, во споредба со првичната понуда од 135 УСД по акција. Тоа изнесуваше околу 420 милиони долари заштеда за ЛВМХ.

Тифани повеќе не е јавно претпријатие, туку индиректна, подружница во целосна сопственост на ЛВМХ, која ги вклучува накитите Булгари, Шаме и Фред. (WWD)