Мишел Фајфер ја шири козметичката империја: Хенри Роуз е во секој дом

САД- Мишел Фајфер (62), славна актерка и една од најубавите жени во Холивуд, ја прошири својата линија за мириси, Хенри Роуз, за ​​да понуди креми за тело, свеќи, дифузери за масло и средства за дезинфекција на рацете со нејзините семејни мириси.

Лансиран во 2019 година од Фајфер заедно со производителот International Flavours & Fragrances, брендот е транспарентен колку што станува збор за производство на парфеми. Компанијата ги открива сите употребени состојки, обезбедувајќи производи без суровост, хипоалергични и без познати или ендокрини нарушувачи, канцерогени, парабени, и формалдехид. Целокупната палета е овластена од Работната група за животна средина и Институтот за иновации како и непрофитни организации кои работат на заштита на здравјето на луѓето и животната средина.

Актерката е исто така одржливо настроена кога станува збор и за амбалажата.Седумте мириси на брендот се во садовите на NEO Infinite Glass – комплетно за рециклирање и изработени од 90% рециклирано стакло – а капачињата користат биоразградлива пластика создадена од соја.

Со понудите, свеќите – содржани во стакло што може да се рециклираат и се пренасочуваат – се прават од  природни состојки, кокос, соја и восочни растителни восоци, додека нивните мириси се создаваат со мешавина од синтетика и ботаника со употреба на IFRA стандарди (код за практика во индустријата) ) Кремите за тело, вклучуваат навлажнувачки состојки како путер од ши и витамин Е. Достапен директно од потрошувачот на henryrose.com, лосионите и свеќите се 65 долари, дифузерите за масло се 28 долари, а средството за дезинфекција на рацете 10 долари. Секој 50-ml. мирис е со цена од 120 долари.

Преку видеото на „Зум“, Фајфер ја сподели историјата на Хенри Роуз, нејзиното проширување во нови категории и се осврна на нејзината последна улога во претстојниот филм „ French Exit “, излезен на 12 февруари, комедија заснована на романот на Патрик Девит, која раскажува приказната за една наследничка од Њујорк која со својот син се преселува во Париз.

Зошто се решивте да влезете во светот на парфемите?

– Почна по раѓањето на моите деца. Почнав да обрнувам внимание на тоа што има во производите што ги користевме и храната што ја јадевме, и почнав да читам етикети. Знаете, тоа беше пред 27 години, и тие дури и не ги наведуваа состојките тогаш или не толку многу производи. И бев под стрес. Како нова мајка, сè што некогаш сакав да направам е да ги заштитам моите деца. Имав доволно информации за да се вознемирам, но немав доволно информации за да направам нешто во врска со тоа, сè до денот кога налетав на базата на податоци за кожата на Работната група за животна средина. Не знаев ништо за оваа организација пред тоа. Она што го открив таму е дека тие постојано ги оценуваат работите според нивото на опасност и ги оценуваат производите за лична нега за нивоата на опасност од луѓе. Повторно и повторно, состојките во мирисот навистина се зголемуваат за нивото на опасност, па со текот на времето престанав да носам мирис. Почнав да барам природни алтернативи, но не можев да најдам нешто што навистина ми се допаѓаше. Затоа, едноставно се откажав и престанав да користам парфем околу 10 години. И навистина почнав да ми недостига, затоа што обожавам парфем.

Беше чисто себично зошто сакав да го сторам ова. Тоа е затоа што сакав да формулирам мирис што сакав да го носам. Тоа навистина беше почеток на тоа. И тогаш стигнав до EWG за да видам дали ќе соработуваат со мене. Тие рекоа „Па, не можеме навистина да направиме соработка. Секако, тоа би бил судир на интереси “. И тоа беше кога дознав дека не е дека целиот мирис е супер токсичен, туку дека не знаеме што има во него, поради недостаток на транспарентност. Да, некои состојки нема да бидат добри, но мнозинството од нив се добри. Поради недостаток на транспарентност, тие ќе му дадат навистина високи нивоа на опасност. Тоа беше почетокот на моето образование. И, исто така, мојот план беше да развијам 100 процентен мирис растителен. Па, тоа не е секогаш најбезбедна опција за луѓето, бидејќи за многу луѓе, им предизвикува иритација на кожата и тие имаат навистина лоши алергии. Во основа, наместо најприродното, тоа беше навистина она што е најбезбедно за повеќето луѓе. Тоа навистина е комбинација на безбедна синтетика и безбедни природни производи.

Како би го опишале потрошувачот на Хенри Роуз?

– Тие се многу проникливи и бараат. Мислам дека тие бараат врвни производи кои имаат перформанси и се безбедни за употреба. Мислам дека [има] сè повеќе луѓе кои навистина гледаат состојки, навистина бараат транспарентност. Таа публика расте како луда. Тоа е работата, ние сме хибрид. И тоа беше предизвик искрено за пласман на ова, бидејќи нашиот потрошувач е исто така само луѓе кои сакаат врвни производи и сакаат мирис, и знаете, тие искрено никогаш не ни помислуваа на тоа што има во нивните производи. Тоа е и наш потрошувач.

Што ве привлече кон проектот и улогата во „French Exit“?

-Кога го прочитав сценариото за „French Exit“само помислив: „Ова е една од најчудните работи што некогаш сум ги прочитала и е прекрасна“. И, сфатив дека луѓето се чудно воодушевени од нивната чудност. И тогаш на половина пат навистина, знаев дека навистина сакам да го сторам тоа. Типично, кога имам такво чувство, тоа е вистинскиот избор за мене. И навистина сакав и бев возбудена што соработував со [режисерот] Азазел Џејкобс и [актерот] Лукас Хеџис. Тоа беше само многу забавен и исполнет проект за работа.