„Луј Витон“ е омилен бренд во Америка

Диор е исто така исклучително популарен низ САД, со тоа што е блиску втор во 62% од државите, особено во Флорида, Масачусетс, Њујорк и Пенсилванија


САД- Американците едноставно не можат да се наситат од Луј Витон.
Откако LVMH објави рекордни приходи од 71,5 милијарди долари во 2021 година, легендарната француска куќа може делумно да му се заблагодари на пандемскиот бум што ја направи најпосакуваниот луксузен бренд во Соединетите држави, според новото истражување.
Наодите доаѓаат од студијата на онлајн уметничката галерија SINGULART, која ги испитувала податоците од пребарувањето од 2018 до 2021 година за да види каде се зголемил интересот за 42 дизајнерски брендови. Францускиот бренд беше на врвот на табелата на дизајнерски етикети и во САД и во Европа, со неверојатни 28 земји кои го нарекоа нивен омилен луксузен бренд, покрај тоа што беше прогласен за најпопуларна дизајнерска етикета во сите држави во САД.
Додека Луј Витон ја зазеде златната круна, другите луксузни брендови не заостанаа. Диор е исто така исклучително популарен низ САД, со тоа што е блиску втор во 62% од државите, особено во Флорида, Масачусетс, Њујорк и Пенсилванија. Дизајнерската куќа забележа најголем пораст во пребарувањата во Калифорнија, со зголемување од повеќе од 1,1 милион во текот на четиригодишниот период.
Други, како Хермес, Гучи, Валентино и британската луксузна куќа Бурбери, која неодамна вети дека ќе стане климатска позитивна до 2040 година, беа исто така популарни во американските држави. Според студијата, Александар Меквин, пак, бил меѓу омилените дизајнери во 22% од државите.
Во Европа, на Исланд очигледно навистина му се допаѓа Hugo Boss, а Хермес во Германија – тие два бренда беа на врвот на секоја земја, соодветно – додека Moncler е најбаран во Финска, а Шанел е голем хит кај жителите на Грузија. Но, Луј Витон продолжи да владее преку езерцето, при што куќата беше прва во модните центри како Франција и Италија. Balenciaga, која неодамна беше на врвот на Lyst Index како најжешка компанија за облека во светот, воопшто не направи толку врева – но е исклучително популарна во Ирска, каде што заврши како втор омилен дизајнерски бренд во земјата. Ќе треба да видиме дали нејзиниот неодамнешен успех може да го продолжи напред во следното повторување на студијата.
Интересно, додека европските етикети како Луј Витон и Диор беа јасни хитови кај Американците, љубовта не беше нужно возвратена: само три американски брендови – Марк Џејкобс, Ралф Лорен и Том Форд – се најдоа на конечните листи, според наодите.