Виртуелниот шоурум достапен на вебсајтот на „Лудус“ овозможува директна прошетка и набљудување одблиску на моделите што ја сочинуват колекцијата
Лудус“ ја промовираше последната колекција за есен/зима 2021/22 година насловена „Пост-родовост Поглавје IV“ со дигитална кампања и виртуелен шоурум. Новиот начин на претставување е во чекор со условите диктирани од пандемијата и технолошките достигнувања и предности на ВР технологијата.
Виртуелниот шоурум достапен на вебсајтот на „Лудус“ овозможува директна прошетка и набљудување одблиску на моделите што ја сочинуват колекцијата. Проектот беше направен со љубезно отстапување на денсинг салата од Младинскиот Културен Центар во Скопје, каде минатиот месец беше скенирана колекцијата поставена на 16 модели, од кои дел беа поддржувачи и пријатели на брендот, а дел нови лица од агенцијата Моделс Ин.
Погледнете го виртуелниот шоурум на следниот линк:
https://ludus.com.mk/pages/virtual-showroom-aw21-22
|