Линда Еванџелиста за британски „Вог“: Да не го снимав „Фридом“ на Џорџ Мајк ќе се каев цел живот 


 

Англија– Легендарниот музички спот од 90-тите првично не беше дел од нејзините планови.

Во новата епизода од серијата Life in Look на Vogue, објавена во четвртокот, една од најславните манекенки на сите времиња проговори за почетоците и круговите на модните писти до нејзиниот настап во спотот на  на Џорџ Мајкл  за „Freedom! ’90“.

Еванџелиста вели дека не била подготвена за овој проект. „Штотуку ги научив стиховите тоа утро“, се присети 57-годишната манекенка додека гледаше на фотографијата од видеото. „Никогаш не знаев, во тој момент, дека ова ќе стане феномен каков што стана.

Септемвриската насловна страна на британскиот Вог откри дека поранешниот Wham! член ја убеди да се приклучи на актерската екипа, во која таа првично не сакаше да учествува. „Но, штом бев тука, ми се допадна. Ќе се покаев да не го направив тоа“.

Иконите од модната писта Наоми Кембел, Татјана Патиц, Кристи Тарлингтон и Синди Крафорд исто така се појавија и легендарниот спот од 1990-тите.

Видеото на Еванџелиста ја придружува нејзината насловна страница на британскиот Вог, што ќе биде објавена на киосците на 23 август.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Linda Evangelista (@lindaevangelista)

 Документарниот филм Џорџ Мајкл: Слобода од 2017 година, филм за животот на покојниот пејач, вклучуваше и коментар за  спотот за „Слобода! од соработниците и пријателите на Мајкл.

„Џорџ ми предложи во Л.А.“, рече Кембел во филмот. „И неговите точни зборови беа: „Ти си водач на бандата и освен ако не кажеш да, останатите девојки нема да го сторат тоа“.

Крафорд ја откри сопствената перспектива на снимањето, истражувајќи во тајната зад нејзината спарена сцена со када. „Иако снимката изгледаше како сцена со парна бања, немаше вода во сцената – бев покриен со некој вид глицерин за да ја направам мојата кожа сјајна и си помислив: „Па, се надевам [режисерот на видеото] Финчер знае што прави“.

Во 2020 година, „Вог“ направи модерен пресврт на модната тема на песната. Со Џоан Смолс, Адријана Лима, Тејлор Хил, Ирина Шајк и 12 други топ модели во главните улоги, кампањата ги прикажуваше манекенките кои шетаат во најновите креации на њујоршката модна недела низ Големото јаболко до ослободувачката мелодија на Мајкл.