Креациите на Сиријано во музеј-ретка модна чест на 35 години


САД- Славниот дизајнер, роден во Мериленд го преплавија студенти по мода на Колеџот за уметност и дизајн во Савана, сите барајќи TikToks, или совети. Две деца во карирани здолништа инспирирани од Clueless удираат во шик русокоса жена додека се обидуваат да се доближат до нивниот идол; дури тогаш сфаќаат дека русокосата не е никој друг туку Алиша Силверстоун. Таа е тука за да го види Кристијан Сириано како и сите други, иако како пријател наместо обожавател. На крајот на краиштата, тоа е неговата прва музејска изложба, и тоа е, како што вели Силверстон, „огромна работа и толку заслужена“.

Тоа е исто така малку патување, барем за самиот Сиријано.

„Се згрозувам кога ќе го слушнам зборот „ретроспектива на музејот“, вели тој. „Имам само 35 години! Тоа го сфаќам за овие деца, звучи античко – се сеќавате кога бевме студенти? Триесет беше оваа невозможна бројка. Сега, тоа е само живот!“ тој се смее. „Значи, нема да одам со „ретроспектива“, туку само го нарекувам „Прва деценија“.

Наречете го како што сакате, но изложбата е голема. Формално насловен како „Луѓето се луѓе“, официјално е отворен во Музејот на уметност SCAD. Помеѓу изложените парчиња се блескавата Греми тоалета на Лизо, неодамнешниот изглед на Мет Гала на Лили Рајнхарт и фустанот од тул во зелена боја што го носеше Селин Дион на концертот, комплетиран со соодветен џеб за микрофон во задниот дел. Целата поставка е распоредена по бојаа; се отвора со црна кадифена тоалета на Оскарите во 2019 година на Били Портер , која потоа ќе се појави во лондонскиот музеј V&A.

„Ја започнавме поставката со таков изглед бидејќи тоа беше нешто што се претвори во културна промена“, вели Сиријано. „Ниту еден маж никогаш не облекол таква тоалета на црвениот килим [Оскарите]. Сега е лудо да се размислува, бидејќи не изгледа толку радикално. Но, тој фустан е причината! Тоа беше истото кога почнав да прикажувам парчиња за секој конфециски број на пистата“, продолжува тој. „Сега се чини очигледно, но пред само неколку години, јас бев единствениот дизајнер што го направи тоа. Ги следам на Каролина [Херера] и Оскар [де ла Рента] и Диор, овде, но тие не го направија тоа. И иако јас сум млад дизајнер и ова е млад бренд, ми беше многу важно да и покажам на следната генерација: „Можеш да го направиш ова“. Мора да го направите ова. Мора да ги вклучите сите конфециски броеви – секоја личност што сака да изгледа убаво!“ Затоа се нарекува „Луѓето се луѓе“ – тоа е мантра“.

Да бидеме фер, облеката на Сиријано е луксузна; тие се рафикувани луксузни стоки со ценовни ознаки за да одговараат. На пистата, неговите ревии стручно ја надминуваат линијата помеѓу етосот „се-во-тоа-заедно“ и суперелитен прв ред со стилски икони како Карди Би, Кејти Холмс и Лил Ким. Моделите може да ги има во сите големини, но сите тие заслепуваат со истите скапи дизајни од Siriano и неговиот најнов партнер за накит, Luminous Diamonds.

Но, иако креациите на Сиријано се (оправдано) скапи, неговите совети честопати се бесплатни, без разлика дали се однесуваат на студентите на SCAD кои со нетрпение чекаат да разговараат со него или на гледачите на Project Runway, каде што Сириано им служи како ментор на натпреварувачите – дури и (и понекогаш особено) кога мислат дека се над секоја повратна информација. Тоа го прави неприкосновен човек на народот.

„Разбирам дека сакаш да му бидеш верен на твојот креативен глас“, вели Сиријано, „но бидејќи модата е исто така бизнис, на новите дизајнери – овие деца во SCAD, натпреварувачите на шоуто – им треба практичен совет! Толку многу дизајнери на [Project Runway] велат дека сакаат да облекуваат познати личности. И погледнете, кога ќе го напуштам сетот, одам во мојата канцеларија и читам мејлови од тимот на Лизо за фустанот што и треба. Праќам пораки до стилистот на Аријана Гранде. Значи, кога ќе ви кажам, без разлика дали е на ТВ или само на час, дека Аријана Гранде нема да облече нешто, тоа не е претпоставка! Тоа е искуство. Мислам дека понекогаш го забораваат тоа“.

На прашањето дали е тешко да се критикуваат младите дизајнери, знаејќи дека не беше толку одамна кога самиот Сиријано само што го започнуваше својот бренд, тој одговара со смеа. „Сè уште ги добивам секој ден! На интернет, критиките никогаш не завршуваат. Буквално секој ден се означувам во критиките. И јас сум успешен! Затоа, научете како да се справите со тоа со благодат. Затоа што критиките никогаш не престануваат“.

Ниту Сиријано. „Се приближувам на моите најнови дизајни повеќе како сликар“, вели тој. „Веќе не е за сите други. Не можам да бидам сè за секого, и конечно го сфатив тоа. Тоа е најголемата грешка што ја прават младите модни брендови во нивните рани години – се обидуваат да бидат сè. Сега, навистина сакам да направам нешто само ако има љубов за тоа, и ако има место за тоа во мојот живот, и во животот на луѓето кои ја носат мојата облека… Мислам дека советите што им се потребни на сите, дури и јас понекогаш, е дека не можеш да бидеш сè“, вели тој. „Затоа што ако сте сè, ако сте сите, тогаш нема да бидете некој“.