Коронавирусот ѝ ја намали платата на Ана Винтур


САД- Откако секнаа рекламите во модната индустрија,  Conde Nast, издавачот на „Vogue“, „Vanity Fair“, „GQ“ и „Glamour“ ги извести вработените дека ги намалува платите на оние што остваруваат повеќе од 100 000 долари за меѓу 10 и 20 проценти, и ќе стапи на сила од 1 мај. Кратењето ќе се однесува на следните пет месеци и за сите пазари во светот.

Главниот извршен директор Роџер Линч ќе ја намали платата за  50% како и надворешните членови на неговиот одбор. Остатокот од раководството ќе добијат намалени плати за 20%, вклучувајќи ја и платата на Ана Винтур како главен и одговорен уредник на Вог и уметнички директор на Conde Nast.

Kомпанијата, со седиште во Њујорк, има над 6 илјади вработени, ширум светот.

Главниот извршен директор Роџер Линч со Ана Винтур

„Иако ние не сме зависни само од рекламирање на печатење и дигитални дисплеи како некои наши конкуренти, на глобално ниво, сепак со овие намалувања ќе ја намалиме кризата врз нашиот бизнис“, рече Линч во меморандумот за вработените. „Многу е веројатно нашите клиенти за рекламирање, потрошувачите, а со тоа и нашата компанија, да работат под значителен финансиски притисок некое време. Како резултат, ќе треба да ги надминеме првичните мерки за заштеда на трошоците што ги воведовме за да го заштитиме нашиот бизнис на долг рок. “

Медиумската компанија, исто така, ќе спроведе намалено работно време и распоред на работна недела, како што се три до четиридневни работни недели за одредени сектори, „особено кога владините програми и пакетите за стимули можат да помогнат во дополнувањето на заработката на вработените“.

Во Соединетите држави, каде Conde Nast има големо претставништво, владата плаќа 80 проценти од платите на сменетите работници. Компанијата исто така има значајни операции во други европски земји, вклучително и Франција и Италија, каде владите помагаат да се надополнат платите на работниците што ги имаат нивните работодавци во сите сектори.

Некои аналитичари во индустријата предвидуваат дека некои издавачи ќе претрпат пад на приходите од рекламирање од 50 проценти и предвидуваат дека падот ќе биде полош отколку за време на финансиската криза во 2008 година.

Vox Media, кој е сопственик на New York Magazine и The Cut, во моментов го разгледува влијанието на Ковид-19 врз неговиот бизнис и се очекува да ги ажурира вработените оваа недела.

До денес, Hearst Magazines и Meredith Corp не направија никакви намалувања поврзани со Ковид-19.