Корона-мода: Црвените ќилими веќе никогаш нема да бидат исти


САД- Кога пандемијата на коронавирус ќе заврши и животот ќе се врати во нормала, познатите личности повторно ќе шетаат по црвените килими за премиери,  забави и доделување на награди.Но, работите нема да бидат како порано. Продолжувајќи напред, одржливоста ќе стане – дури и повеќе отколку што беше порано – врвен приоритет за модата на црвениот килим.

Сезоната на црвениот килим заврши во февруари, но веќе се чини како пред цел живот. На денот на Оскарите во 2020 година, сè уште немавме име за вирусот што оттогаш предизвика толку многу тага и жртви. (Името COVID-19, болеста предизвикана од романот коронавирус, беше објавена на 11 февруари, два дена подоцна.)

Во тоа време, збунувачкиот збор на црвениот килим беше „одржлив““ (sustainable). На Оскарите,фустаните на Кејтлин Девер и Леа Сејду на Луј Витон – изработени по нова, луксузна верзија на ткаенината на Тенсел – беа етикетирани како одржливи. Тренерката на Тимоте Шаламе направена од рециклиран најлон и фустанот на Оливија Колман, од Стела Мекартни се вбројуваат во одржлива мода. На Пенелопе Круз, Ким Кардашијан Вест и тоалетата на Марго Роби имаа етикета на одржлива мода, како и одлуката на Лора Дерн, Елизабет Бенкс и Џејн Фонда повторно да носат фустани од црвените килими од минатото.

Искрено беше зачудувачки кога славни личности сериозно  размислуваат за влијанието на нивната гардероба на гала настани,  особено затоа што типичната мода на црвениот килим може да направи толку многу штета на околината. Не, фустанот од Гучи не е брза мода: ефтина, токсична облека направена за да се фрли во ѓубре по неколку носења.

Сè уште не знаеме колку ќе трае пандемијата на коровирус, но едно е сигурно: Кога пандемијата помина и ќе ни дозволи повторно да се вклучиме во социјалниот живот, разговорот за одржливост во модата на славните не може да биде само за материјали . Исто така, мора да вклучува и човечки елемент.

„Изразувањето солидарност со оние кои имаат помалку со повторување на облеката од претходниот црвен килим, би можело да биде вистинска порака по социјалното дистанцирање„ велат експертите.

Можеби примерите на славните дами од црвениот килим се доволни за една генерација која сака да копира, па можеби ќе сака да го копира и трендот на рециклирање.