Клои Кардашијан и „Зара“ се здружија за тексас колекција за сите силуети


САД- Кога станува збор за пронаоѓање на главен пар фармерки, брендот Good American на Khloé Kardashian ги има покриени сите стилски основи. И време е да ги обележите вашите календари, бидејќи последното лансирање на етикетата ќе ве натера да посегнете по вашите кредитни картички.

Good American и модниот трговец Zara ги здружуваат силите за ограничена едиција, инклузивна колекција на тексас парчиња. Соработката го спојува најдоброто од двата модни гиганти, инкорпорирајќи ги дизајните со потпис на Good American (како што се неговите појаси отпорни на празнини и скулптурата, флексибилна ткаенина) со модното размислување на Зара.

„Толку сум горд што можам да го објавам најинклузивниот моден бренд во Америка што ги здружува силите со најголемиот светски трговец на мода @zara!!! Кардашијан (37) изјави за соработката на Инстаграм. „Колекцијата на тексас од твоите соништа доаѓа во град блиску до тебе🤍“ Таа продолжи да пишува: „Едвај чекам сите да ги добиете овие“

Колекцијата се одликува со класични добри американски тексас силуети (вклучувајќи ги класичните тенки, слаби со висок струк, релаксирани од 90-тите и со класична ногавица), комбинезони, и основни црно-бели блузи и маици. Достапните големини вклучуваат од XS-XL со цени кои се движат од 25 до 90 долари.

Кампањата, која беше снимена од Марио Соренти Гакрос, глуми инспиративна екипа од водечките модели со облини во индустријата и значајни лица, вклучувајќи ги Прецис Ли, Девин Гарсија, Џорџија Палмер, Куана Чесингхорс, Лука Бигс, Еден Џои и Кајако Хигучи.
Колекцијата е исто така, одржлива и „составена од рециклиран и еколошки одгледан памук, одраз на стандардот Join Life на Zara и неодамнешната сертификација B Corp на Good American“.

Капсулата ќе биде достапна за купување во продавниците и онлајн во САД на 5-ти мај.
Инклузивноста на телото и дизајните кои даваат моќ се во првите редови на Good American уште од самиот почеток.

„Ема [Гред] и јас го создадовме Good American затоа што сакавме фармерки што можат да одговараат на вистински жени – и навистина се чувствуваме како ова да недостасува на пазарот“, изјави ѕвездата на Кардашијан за Harper’s Bazaar за инспирацијата зад брендот во 2016 година.

Таа продолжи: „Многу сум горда на пораката што јас и Ема се обидуваме да излеземе во светот и навистина се надеваме дека таа ќе ги надмине жените да се чувствуваат моќни во сопствената кожа и да знаат дека има линија што ќе ти ја даде. Сите овие трендови, сепак можете да бидете модни напред и да имате се што имаат „нормалните“ девојки…“
Оттогаш Good American се прошири и во костими за капење со своите колекции Good American Swim.

„По добивањето на такви неверојатни повратни информации… беше јасно дека има потреба да се прошири овој пристап кон големината и растегливоста со Swim“, изјави Кардашијан за PEOPLE пред објавувањето на нејзината втора колекција костими за капење.