„Кис“ ги продаде музичкиот каталог, бренд името и IP адресата за 300 милиони долари


Никогаш навистина не е крајот на патот за Kiss. Хард рок квартетот го продаде својот каталог, бренд и IP адреса на шведската компанија Pophouse Entertainment Group во зделка што се проценува на над 300 милиони долари, беше објавено во четвртокот.

Ова не е прв пат Kiss да соработува со Pophouse, која беше ко-основана од Бјорн Улвеус од ABBA. Кога сегашната постава на бендот – основачите Пол Стенли и Џин Симонс, како и гитаристот Томи Тејер и тапанарот Ерик Сингер – излегоа на сцената на последната вечер од нивната проштална турнеја во декември во познатиот Медисон Сквер Гарден во Њујорк, тие завршија со откривање дигитализирани аватари на самите себе.

Најсовремената технологија е создадена од компанијата за специјални ефекти на Џорџ Лукас, Industrial Light & Magic, во партнерство со Pophouse. Двете компании неодамна се здружија за шоуто „ABBA Voyage“ во Лондон, во кое обожавателите можеа да присуствуваат на целосниот концерт на шведскиот бенд во нивниот најславен период, како што го изведуваат нивните дигитални аватари.

Начините на кои ќе се користат аватарите на Kiss допрва треба да бидат објавени, но извршниот директор на Pophouse, Пер Сундин, вели дека фановите можат да очекуваат биографски филм, документарен филм и искуство со Kiss на хоризонтот.

Аватар шоу е планирано да започне во втората половина на 2027 година – но не очекувајте да изгледа како „ABBA Voyage“, изјави Сундин за АП. А обожавателите можат да очекуваат да започне во Северна Америка.

Сундин вели дека целта на купувањето е да се изложи Kiss на новите генерации – што, според него, ја издвојува Попхаус од другите набавки на музички каталози.

„Дискографските куќи, трите големи што останаа, тие работат фантастична работа, но имаат толку многу каталози и не можат да се фокусираат на сè“, вели тој. „Работиме заедно со Universal (Music Group) и Kiss, иако ќе ги поседуваме правата на уметниците, и тоа го правиме заедно со Kiss. Но, да, ги купивме сите права и тоа не е нешто што сум го видел толку јасно претходно“.

„Не ми се допаѓа зборот стекнување“, изјави Џин Симонс за АП преку Zoom, уверувајќи дека бендот никогаш нема да го продаде својот каталог на компанија што не ја ценат.

„Соработката е токму она за што се работи. Тоа би било пропуст во нашата заклучена доверителска должност – видете што направив таму? – на она што го создадовме за да го напуштиме“, продолжи тој. „Луѓето може погрешно да разберат и да помислат: „Во ред, сега Попхаус го прави тоа, а ние сме само во Беверли Хилс и ги вртиме палците.“ Не, тоа не е точно. Ние сме во ровот со нив. Разговараме постојано. Споделуваме идеи. Тоа е соработка. Пол (Стенли) и јас особено, со бендот, ќе останеме посветени на ова. Тоа е нашето бебе.”

И во рамките на тоа: нема повеќе турнеи во живо, навистина. „Нема да одиме повторно на турнеја како Kiss, точка“, вели тој. „Нема да одиме да се шминкаме и да излеземе таму“.

Kiss е втора инвестиција на Попхаус надвор од Шведска: во февруари, Синди Лопер влезе во партнерство со компанијата што вклучува продажба на најголемиот дел од нејзината музика и нов извонреден проект за изведба што таа го нарекува „импресивно театарско дело“ што ја пренесува публиката до Њујорк каде таа пораснала.

Целта е да се развијат нови начини да се донесе музиката на Лопер до обожавателите и помладата публика преку нови настапи и искуства во живо.

„Повеќето костумирани, кога ќе им кажете некоја идеја, очите им заслепуваат, тие само ги сакаат вашите најголеми хитови“, изјави Лопер за АП во седиштето на Pophouse во Стокхолм во февруари. „Но, овие момци се мултимедијална компанија, тие не сакаат само да го купат мојот каталог, туку сакаат да направат нешто ново“. (AП)