Ким Кардашијан лансира линија за нега на кожа оваа пролет


САД- Реалната ѕвезда и претприемач Ким Кардашијан лансира линија за нега на кожа оваа пролет, додавајќи нов бренд во нејзиното постојано растечко портфолио.

Веста доаѓа откако гигантот за убавина Coty Inc купи 20 отсто од акциите во брендот KKW Beauty на ѕвездата на Кардашијан во 2020 година за 200 милиони долари (147 милиони фунти).

Во август 2021 година, Кардашијан објави дека успешниот бренд, кој беше многу посакуван по производите за контурирање, нега за усни и кармини, ќе престане со работа „за да можеме да се вратиме кај вас под сосема нов бренд“.

Во известувањето на Инстаграм на KKW Beauty во моментов се вели дека Кардашијан „работи на нов, помодерен, издигнат и одржлив бренд и искуство на клиентите“.

Во интервју за Business of Fashion оваа недела, Сју Наби, главен извршен директор во Coty, рече дека создава бренд за нега на кожата со Кардашијан, кој треба да започне некаде помеѓу април и јули 2022 година.

„Се фокусираме на нега на кожата“, рече Наби. „Навистина сакавме да создадеме нешто врвно во однос на квалитетот и состојките. Затоа, се фокусираме на тоа да го направиме ова огромен успех, а потоа ќе видиме за другите категории подоцна“.

Додека ниту Коти, ниту Кардашијан не го потврдија името на претстојната линија, магнатот за убавина поднесе апликации за различни трговски марки во Канцеларијата за патенти и трговски марки на САД во март 2021 година за името „Skkn by Kim“.

Заштитните знаци покриваат низа производи, вклучувајќи производи за нега на кожа, козметика, алатки за коса, нокти и убавина, парфеми, свеќи и производи за капење и туширање.

Кардашијан има и успешен бренд за долна облека и салонки, SKIMS.

Минатиот месец Bloomberg објави дека SKIMS се удвоил во вредност на 3,2 милијарди долари (2,4 милијарди фунти) за девет месеци по новата рунда на финансирање од хеџ фонд и инвестициска фирма.

Брендот – кој претходно беше проценет на 2,4 милијарди долари (1,8 милијарди фунти) во април 2021 година – стекна финансирање од 240 милиони долари (180 милиони фунти) од хеџ-фондот Lone Pine Capital со седиште во Конектикат, њујоршката фирма D1 Capital Partners и други претходно постоечки партнери.

„Овој последен круг ќе ни овозможи да се фокусираме на донесување повеќе иновации и решенија за нашите клиенти и да станеме уште повеќе доверлив извор за нив“, изјави Кардашијан во е-пошта за Bloomberg.