Кејт Хадсон по филмот, се впушта во бизнисот за убавина


САД- Кејт Хадсон понуди #Fitspiration со нејзината активна облека Fabletics, исхрана со нејзините додатоци во прав InBloom и забава со нејзиниот бренд за вотка King St.

Сега, таа е насочена кон убавината, лансирајќи го својот прв производ , маската за лице за ревитализација од багремот и ружа .

Човек треба да се запраша, што и требаше толку долго, како една од најпознатите холивудски актери и приземни божици на животниот стил?

Им требало 15 години, за проектот од соништата на Хадсон и Juice Beauty и пионерката за чиста убавина Карен Бенке, откако првпат се запознале преку нивната заедничка пријателка, Синди Крафорд.

„Кога рече дека сте зафатени, но дека тоа е нешто што сакате да го направите, реков, не заборавам. Јас сум триатлонец и ако треба да допливам до Лос Анџелес и да кампувам пред вашиот праг, ќе го направам тоа“, рече Бенке, кој живее во Петалума, Калифорнија.

Доживотниот екологист, претприемач за здравје и благосостојба, ја основаше Juice Beauty во 2005 година, откако се загрижи за време на нејзината подоцнежна бременост за токсичните состојки за убавина, не е ништо ако не е утврдена.

„Таа е првата која ме запозна со чистата убавина“, рече Хадсон за време на заедничкото интервју во нејзините канцеларии во Санта Моника, каде розовиот кварцен кристал со големина на мало куче стои како чувар на вратата.

„Таа ми зборуваше за канцерогени и парабени и првпат слушнав за тоа“, се сеќава Хадсон на првиот состанок. „Отидовме во мојата многу непријатна бања со пет кабинети – среќна сум што луѓето ми испраќаат производ, но по некое време не можеш ни да го дадеш – и таа почна да ми покажува што има во сè.…До крајот на часот, ми останаа уште четири производи“.

„Игравме кошарка фрлајќи ја сета во корпа за отпадоци“, рече Бенке, кој природно, ѝиспрати на Хадсон неколку замени за Juice Beauty, вклучувајќи го и херојскиот производ на брендот, маската за пилинг од зелено јаболко.

„Тоа беше најдоброто нешто што некогаш сум го користела“, рече Хадсон. „Ти го зацрвенува лицето цела ноќ и се будиш убава, ме прави среќна“.

„Тоа е она што нè стави на мапата“, рече Бенке за производот, кој оттогаш создаде цела група Зелено јаболко. „Кога ги правев обиколките во Њујорк во раните денови, уредниците на големите списанија рекоа: „Па, знам дека оваа органска состојка е во ред, но ми треба малку моќ“. Кора од зелено јаболко со целосна јачина. И тие се јавуваа и рекоа, што е тоа? Оваа работа функционира“.

Бенке почна да прави сертифицирани органски, без суровост, вегански производи со ботанички сокови пред да стане чиста категорија. Таа го зголеми брендот до 100 милиони долари во малопродажба со создавање високо концентрирани и моќни производи за нега на кожата доволно ефикасни за да им се спротивстават на нивните неприродни колеги во клиничките испитувања. Раната соработка со Гвинет Палтроу, која беше креативен директор на шминката Juice Beauty пред да лансира сопствен бренд за убавина во Goop, помогна да стане препознатлива во јавноста.

Во 2018 година, Бенке ја однесе својата визија за заштита на животната средина чекор подалеку, започнувајќи со иницијатива од фарма до убавина, користејќи методи на органско земјоделство на нејзината фарма Juice Beauty во винарскиот регион во долината Dry Creek во Хелдсбург, Калифорнија, за да одгледува грозје и јаболка, и берба на нивните кори, масла, семиња и матични клетки за производи.

Juice Beauty е една од ретките што се рангира меѓу првите 10 престижни брендови за нега на кожа на Ulta и првите 50 престижни брендови за нега на кожа на NPD Group.

„Горди сме што сме таму бидејќи го предводевме патот“, рече Бенке, додавајќи дека во последните две години, брендот е фокусиран на зголемување на своето дигитално присуство и се надеваме дека Хадсон ќе има улога во тоа.

„Кејт навистина ги отелотворува вредностите на Juice Beauty за благосостојба, автентичност, среќа и одржливост. Оттука започнува со мене, дека нашите вредности и мисии се усогласени. Второ, тоа е како ќе резонираме со нејзините следбеници. Бидејќи нејзините следбеници ги сакаат сите тие аспекти од неа, мислиме дека добро ќе резонираме. Во денешниот свет сакаме да направиме колку што можеме со социјалните медиуми и односи со јавноста, а таа носи платформа и глас над она што секогаш можеме да го правиме“.

Ќерката на актерите Бил Хадсон и Голди Хоун, Кејт Хадсон стана позната во Холивуд откако се појави во филмот „Речиси славни“ во 2000 година. Во 2013 година, таа соработуваше со JustFab за да го лансира Fabletics  и ги сподели своите размислувања за придобивките од секојдневните тренинзи, медитација, додатоци и повеќе во две книги. Таа, исто така, има подкаст со нејзиниот брат, Оливер Хадсон.

„Верувам во балансиран начин на живот. Ние ставаме премногу притисок врз себе да бидеме совршени, а тоа не постои. Кога ја основав Fabletics, се работеше за тоа како не треба да си спортист за да бидеш активен.…Можам да пијам коктел и да вежбам и да бидам совршено здрава и среќна“, рече таа.

Хадсон има три деца, две со нејзиниот поранешен сопруг, пејачот на Black Crowes Крис Робинсон и едно со музичарот/ актерот Дени Фуџикава, со кого неодамна се сврши.

Лично, таа ја исполнува својата репутација на пријателски слободен дух. Таа е отворена за сè, од подароци за празници („Многу сум заинтересиран за моите кристали и за Божиќ, ги направив табелите на сите и ги добив камењата за она што им треба“) до предизвикот да се најде време сами („Децата навлегуваат во мојата бања, дури и мојата 18-годишна!“), за тоа зошто нејзината најмлада ќерка се вика Роуз (вака изгледаше кога излезе од мојата…!“)

Но, кога станува збор за бизнисот, таа беше многу конкретна.

„Имав одлични луѓе во мојот живот – Стела (Меккартни) е една од моите најдобри пријатели – и сакам транспарентност и искреност. Карен беше таа личност за мене. Убавината е нешто во кое сите сакаа да навлезам, но убавината за мене секогаш започнува од внатре кон надвор… Беше важно да се воспостави активен животен стил со моите производи и суплементи. Потоа дојде Карен и рече: „Ајде да направиме нешто“, а јас реков: „Време е.“ Сакав да направам маска затоа што е од земјата.

Колку долго ќе продолжи партнерството Juice Beauty?

Бенке не пропушта ништо: „Тоа трае 15 години, па ќе кажам уште 15“.

„За мене, се работи за градење свесни бизниси кои можат сами да растат. Не сум заинтересиран за канцелариска работа. Сакам да бидам креативно вклучена, но потоа одам да напишам песна“, рече Хадсон.

Зборувајќи за ветувањето за новата година, таа додаде: „Не правев многу резолуции, но сакам слогани. Една година, мајка ми и јас смисливме „зошто да не?“ и беше супер. Сега, тоа е спротивното. Повеќе ме интересира зошто. Сакам да бидам што е можно повеќе присутна. Смртта на дизајнерот и иноватор Вирџил [Аблох] погоди толку многу луѓе… Ве тера да размислувате како да живеете кога го правите тоа. За мене, одејќи напред, тоа е причината. И не преземање на туѓото судење“. (WWD)