Катастрофа за паметење: Хаос, прекини, инциденти – Ред Бул победи во Австралија


Возачот на Ред Бул, Макс Верстапен победи на трката за ГН на Австралија во Мелбурн.

Ред Бул ја отвори сезоната доминантно и победи на првите три трки: Верстапен во Бахреин и сега Австралија, и Перез во Џеда на последната трка.

Бројни инциденти ја одбележаа оваа трка која ја завршија само десет возачи. Имавме дури три прекини и „милион“ инциденти.

Макс Верстапен заслужено победи пред Луис Хамилтон и Фернандо Алонсо, а додека оваа контроверзна трка ќе остане запаметена по немилите настани, на возачите треба да им се честита за одличните перформанси.

Добра вест за Мекларен што ќе стигна до бодови и со двајцата возачи, а Нико Хулкенберг успеа да му угоди на Хас завршувајќи со бодовите, исто како Гуангју Џоу од Алфа Ромео.

Карлос Саинз доби лоши вести непосредно пред последниот летечки старт на трката бидејќи доби казна од пет секунди за инцидент со Алонсо, откако беше одлучено дека наредбата по стартот нема да се брои и се ќе се врати на редот, кога трката беше прекината за последен пат.

Тоа значи дека наместо на четврта позиција ќе заврши на 11. место и ќе остане без бодови, а еден бод ќе добие Јуки Цунода во Алфа Таури.Австралија, Мелбурн Парк:

Сега, Ред Бул не се искачи на подиум бидејќи Серхио Перез ја започна трката одзади и заврши на високото шесто место со најбрз круг на трката.

Трката започна хаотично бидејќи веќе во првиот свиок видовме инцидент во кој Ленс Строл ненамерно удри во предното лево тркало на Шарл Леклер со задното лево тркало и го исфрли од трката.

Потоа во осмата рунда добиваме хаос од ништо. Алекс Албон изгуби контрола над возилото и удри во ѕид, остана без предното крило, на патеката имало чакал и за среќа безбедно и сам излезе од возилото.

Во тој момент Мерцедес ги имаше првите две места, па Карлос Саинц од Ферари и Џорџ Расел од Мерцедес отидоа да ги сменат гумите и … Наместо безбедносно возило, добија црвено знаме!

Трката прекината!

Следуваше нов почеток на трката, ситуација која некако го фаворизираше Ред Бул, но Хамилтон успеа да го задржи првото место, но не долго, бидејќи Верстапен го претрка во првата прилика.

Верстапен до крајот на трката не се помести од позицијата број еден, ниту Хамилтон од втората, ниту Фернандо Алонсо од третата позиција. Се навестуваше дека ќе гледаме дуел меѓу Фернандо и Луис, но тоа не се случи.

Згора на сè што му се случи, Џорџ Расел доживеа и судир кога неговиот автомобил се запали, па трката заврши и за него…

Трката беше интензивна, постојано гледавме шах и битка за најбрзиот круг на трката со рекордот на патеката поставен од Серхио Чеко Перез во 54-от круг од седмата позиција иако последен ја започна трката од пит-лејн .

Убаво се проби и Карлос Саинц, Норис го донесе најдобриот резултат за Мекларен во цела сезона, а особено импресионираше со маневарот против Ник Хулкенберг кога му го „презеде“ осмото место.

Во 54-от круг видовме дека Кевин Магнусен ја загуби десната задна гума, тоа предизвика уште еден прекин, црвени знамиња, што предизвика незадоволство кај возачите.

По рестартирањето следеше нов уште поголем хаос. Како што е наведено погоре, само дванаесет возачи ја завршија трката, имаше уште четири инциденти и на два круга до крајот апсолутно ништо не се знаеше кога трката беше прекината уште еднаш.

По контроверзната трка полна со инциденти, Верстапен успеа да победи, а на подиумот се Луис и Фернандо, додека Ферари ќе остане без ништо…

Конечен пласман:

  1. Макс Верстапен (Ред Бул)
  2. Луис Хамилтон (Мерцедес)
  3. Фернандо Алонсо (Астон Мартин)
  4. Ленс Строл (Астон Мартин)
  5. Серхио Перез (Ред Бул)
  6. Ландо Норис (Мекларен)
  7. Нико Хулкенберг (Хас)
  8. Оскар Пјастри (Мекларен)
  9. Жоу Гуангју (Алфа Ромео)
  10. Јуки Цунода (Алфа Таури)
  11. Валтери Ботас (Алфа Ромео)
  12. Карлос Саинц (Ферари).