Карди Би e новата спортска божица. Лансира патики со Рибок

САД-Јас сум толку амбициозна личност. Се чувствувам како да изгубив многу. Сега кога победувам, тоа е многу зависно чувство “. Во Лос Анџелес е полноќ, а раперката Карди Б е сеуште расположена за ексклузивното снимање на FN.

Решена да постигне совршен кавер-шут, раперката ги маневрираше рацете во осум различни позиции додека ja држеше својата нова патика Рибок. Во фустан од Жорж Хобејка, таа и оддава почит на Дурга, хинду-божицата, чии симболи на заштита и внатрешна сила одекнуваат во модерните времиња. Како и Дурга, Карди Б е доминантен женски глас во критично време.

За фотосесијата за колекцијата за Рибок, темпото е интензивно. За време на 12 часа, Карди направи тест Ковид-19 (заедно со цела екипа), смени четири гардероби и две фризури.

Карди Б, чие вистинско име е Белкалис Алманзар, оди во студиото – веројатно ќе работи на нејзиниот многу очекуван втор албум – каде што ќе го заврши својот работен ден во 5 часот наутро. Потоа се враќа на 2-годишната ќерка Култура. Тоа е исцрпувачки распоред, но се чини дека една Карди ужива додека го подготвува својот следен потег.

„Може да одам да спијам со плочата бр. 1, но ќе спијам и ќе размислувам:„ Ми треба мојот друг албум да оди на број 1. “Мојата патика се распродаде толку брзо; Ми треба следната патика да распродадам. Секогаш се прашувам дали ќе бидам задоволна “, вели таа.

Со таа незаситна глад за победа, Карди Б е подготвена да направи својот голем пробив во индустријата за чевли со дебито на 13 ноември на нејзината колекција патики Клуб Ц со Рибок. Додека го започнува новиот важен проект, ѕвездата на Карди Б продолжува да расте – дури и кога пандемијата ги надминува сите аспекти од нејзиниот живот и дело. Нејзиниот единечен глас силно одекна во 2020 година, од нејзиниот вирусен револт на Инстаграм за коронавирусот до нејзиниот контроверзен сингл „WAP“ . Не само што песната се најде на првото место на топ 100 листата Билборд кога беше објавена во август, туку и собори рекорд во својата прва недела на објавување, привлекувајќи 93 милиони преноси во САД во рок од шест дена. Глобалната привлечност на Карди Б беше потврдена од нејзината впечатлива рекламна кампања за есен 2020 за Баленсијага – нејзината прва луксузна претстава – која беше распрскана на огромен билборд пред Лувр во Париз во септември.

Оваа година, Карди Би презеде и друга важна улога – како возбудлив политички поборник за демократите и новоизбраниот претседател Џо Бајден. Откако Бајден го победи Трамп на изборите во 2020 година, „WAP“ стана славеничка химна за славните пред Белата куќа во саботата.

За раководните лица во Бостон, Рибок, нејзиниот став е клучен дел од пакетот Карди Б.

„ Секој може да гледа и да и се восхитува на силата на Карди Би а потоа да има линија и парче обувки што ја претставува таа неверојатна енергија “, рече Каролин Мечен, глобален менаџер за маркетинг на Reebok.

И покрај нејзините успешни резултати, Карди останува фокусирана на кариерата. Таа е цврста да се етаблира како моќна играчка, иако има силна конкуренција: самата себе.

„Јас сум силна кон себе“, рече таа. „Јас сум напорен со целиот свој тим. Ние не се фокусираме на никој друг, ние само се фокусираме на нашето последно – последното музичко видео, последната соработка, секогаш го споредуваме со нашето последно најдобро. Ние сакаме да направиме подобро и подобро. Кога правам нешто позитивно и кога гледам како распродаваат моите работи или моето досие е доста добро, го добивам овој луд наплив на среќа, но тогаш токму овој наплив на огромна моќ ме тера да сакам повеќе [и] да сакам повеќе “.

Откако „Бодак Yellowолта“ се појави во етер, во 2017 година, Карди Б е во брзата лента. Нејзината приказна за Пепелашка, како поранешна стриптизета која живее во Бронкс, Њујорк, веќе не е единствениот наратив за кој сите зборуваат. Нејзиниот деби и единствен албум, „Invasion of Privacy“, ја направи на пример, победник на Греми, со три албуми со платинест тираж.