Како Вирџил Абло ја промени модата засекогаш ?


САД-Во денешната модна сфера, малкумина се оние кои владееле со нивото на широко распространето влијание што Вирџил Абло го стекна од лансирањето на неговата етикета Off-White во 2012 година.

По повеќекратните модни и уметнички соработки со Канје Вест, двајцата родени во Чикаго , Абло започна бројни проекти, партнерства и истражувања на раскрсниците на модата, уметноста, дизајнот и архитектурата што го направи дизајнерот еден од најпознатите плодни креативци на деценијата. Тоа, исто така, резултираше со револуционерно назначување на дизајнерот за уметнички директор за машка облека на Луј Витон во 2018 година, потег што го круниса како првиот црномурест креативен директор во оваа улога и еден од најдобрите црномурести дизајнери во целата модна индустрија. Тоа, исто така, доведе до понатамошна инвестиција на LVMH во Абло претходно оваа година.

Со неодамнешната вест за смртта на дизајнерот по долгогодишната битка со ракот, погледот наназад на околу деценијата на Абло во модата служи за дополнително да се илустрира огромната работа што креативецот ја направи за толку кратко време.

Еве, неисцрпен поглед наназад на шест начини на кои Вирџил Абло засекогаш ја промени модата.

Аблох ја воведе „улична облека“ кон мејнстрим и луксузната мода

По престојот со Вест кој вклучуваше сè, од отворање бутик за машка облека во Чикаго (заедно со Дон Си) до уметничко насочување на колаборативниот албум на музичкиот уметник „Watch The Throne“ со Џеј Зи, Аблох продолжи да основа брендови како што е Pyrex Vision. Моден почеток кој експериментираше со печатење на екран и употреба на уникатни облеки (најпознато, курирање на колекционерски винтиџ парчиња Ралф Лорен), како и колективот #Been #Trill заедно со Херон Престон и Метју Вилијамс. Двете почетоци беа патека за етикетата на Аблох, Off-White, која тој ја основа во 2012 година со групата New Guards, поддржана од Farfetch. Етикетата, со своето лого со ленти и стрели, би вовела лудило за улична облека што би довело до нејзина дефиниција (и прифаќање) во горните ешалони на модата како графички мотивирани дизајни инкорпорирани во лежерна облека направена со луксузни материјали. Во август, LVMH се здоби со 60% удел од брендот.

Неговите соработки беа неограничени

Абло соработуваше со сите од Џими Чу до Најк во модата и Евиан до Икеа во светот на комерцијалните производи. Соработката што го стави директно на мапата за обувки беше, се разбира, „Десетте“, партнерство со брендот Најк и Џордан во 2017 година, во кое Абло реинтерпретира десет од најважните стилови и силуети на гигантот за обувки.

Ревија на Абло на Модна недела во Париз, 2019

Сите сакаа да одат на неговите ревии – неговата привлечност отиде многу подалеку од модата

Со лудило на улична облека со полна брзина, ревиите на Аблох на Оф-Белата писта беа настан на модната недела во Париз, вклучително и особено за оние надвор од настанот во индустријата. На есенското шоу, март 2018 година во Париз, фановите се туркаа на влезот до местото додека посетителите на шоуто со билети се мачеа да поминат низ вратите. Ревијата ја одразуваше континуираната поврзаност на Абло со младите луѓе и неговото инсистирање на влијанието на младинската култура како постојана референтна точка во дизајнот.

Неговото деби во Луј Витон влезе во модната историја

Откако беше именуван за уметнички директор за машка облека за Луј Витон во март 2018 година, Абло дебитираше во пролетната колекција на машка облека за 2019 година со голема помпа, со поддржувачи и соработници како Канје Вест, Ријана, Тревис Скот, семејството Кардашијан и Бела Хадид во првиот ред .

Со Канје Вест, 2018

Абло ја подигна музичката врска на модата на следното ниво

Како долгогодишен диџеј, дизајнерот ги балансираше своите модни проекти со неуморниот распоред на турнеи што го однесе низ светот. Музичката блискост на Абло со соработниците како Канје Вест и пријателствата со музичките уметници како Дрејк, Кид Куди, Ријана и други донесоа уште едно ниво на синергија во двете индустрии. Претходно оваа година, Абло го основаше „Имагинарното радио в/о Вирџил Аблох“, двочасовна интернет радио програма на Worldwide FM.

Основаше и програма за стипендирање и менторство чија цел беше да се подигнат млади црни дизајнери

Среде експлозивното движење за социјална правда од 2020 година, Аблох собра повеќе од 1 милион американски долари за стипендии наменети за црни студенти по мода, а исто така ја воведе својата сопствена програма за менторство „Бесплатна игра“, која обезбедува чекор-по-чекор инструкции за младите модни претприемачи да започнат сопствен бренд. (WWD)