Како облекувањето на „лебедите“ од високото друштво  од уметност се претвори во авантура


ЊУЈОРК (АП) – Извршниот продуцент Рајан Марфи е познат по создавањето живописни ТВ светови каде што високата драма се чувствува сосема нормално.

Костимографот и продуцент Лу Ејрих му помогна да ги оживее овие светови, а нивната последна соработка, „Feud: Capote vs. the Swans.“ ѕирка под бундите и зад џиновските очила за сонце за да ги види комплицираните животи на елитата сместена во Њујорк од 1960-тите и 1970-тите.

Тоа е второто продолжение од серијата „Feud“ на Марфи, и го следи авторот Труман Капоте од 1960-тите до неговата смрт во 1984 година, додека ги шармирал и се спријателувал со повисоките редови на високото општество на Менхетен, вклучувајќи ги и жените како Бејб Пејли, Ц.З. Гостин и Ли Раџивил, на кого им  дал прекар „лебедите“.

Том Холандер го глуми Капоти, а се забавува на Upper East Side со колешките Наоми Вотс, Дајан Лејн, Деми Мур, Клои Севињи, Моли Рингвалд и Калиста Флокхарт. Шоуто е засновано на бестселерот „Жените на Капоте: вистинска приказна за љубовта, предавството и лебедова песна за една ера“, од Лоренс Лимер.

Тоа е животот на богатите и моќни оригинални вистински домаќинки од Њујорк.

Дизајн на Зак Позен за Дајан Лејн

Припадничките на високото друштво му веруваа на Капоти и го пуштија во нивниот тесен круг, само за да бидат предадени кога тој ги откри нивните тајни во измислен дел од списанието.

Додека Капоти ги откри скелетите во нивните плакари, Ејрих користи други содржини од плакарот за да го покаже богатството, стилот и гламурот на жените. Дизајнерскиот тим со месеци ја истражуваше ерата.

Вотс рече дека Ејрих направил „напорни напори“ за да го направи како што треба. „Таа е гениј“, изјави Вотс за АП. „Беше забавно за сите нас. Сите сакаме малку гламур, да бидеме искрени“.

Серијата – достапна на FX и стриминг на Hulu – објави епизода оваа недела заснована на познатиот црн0-бел бал за маскенбал на Капоте, каде што 500 ВИП личности од Њујорк се собраа во хотелот Плаза во 1966 година за да пијат, танцуваат и да го покажат својот изглед.

Ејрих рече дека по 24 години заедничка работа, таа и Марфи („American Horror Story,” “Pose,” “Ratched”) имаат свој јазик и таа знае како да ги преведе неговите идеи во уметност.

„Рајан има сè во неговата глава пред да го имаме првиот состанок“, рече таа. „Не му правам табли додека не се сретнеме. Голем дел од палетата на бои обично доаѓа од него“.

Џоан Фонтејн

Откако Марфи го објасни тонот кој го сака, тимот на Ејрих го започна своето истражување, проверувајќи ги модните списанија за периодичните модни списанија, така што кога ќе се случи сцена во одредена година, тие знаеја кои облеки и додатоци ќе функционираат.

„Имавме среќа што најдовме одличен винтиџ гардобер. Многу од парќињата сега се стари 40, 50 години, така што или е избледено или недостасува парче, ремен или јакна или нешто слично. Така што тоа е малку фрустрирачко, но потоа можеме да го користиме како образец“, рече Ејрих.

Ли Радзвил, сестра на Џеки Бувие Кенеди

Нејзиниот тим создаде оригинални дизајни за околу половина од костими што не можеа да ги набават.

Иако „Лебедите“ беа стилски икони и го носеа само најдоброто, интересно е да се забележи отсуството на логоа на брендови или светкави дезени. Облеката беше класична и елегантна, со прекрасен накит, чанти и шапки.

Ејрих рече дека Вотс, кој ја игра Бејб Пејли, „имала најтешка задача“ како главен лик покрај Капоте. Таа имаше голем број промени на костими – неверојатни 160 или повеќе во само првите четири епизоди – кои се протегаа во текот на две децении. Секој костим беше дизајниран да одговара на годината, личниот стил на Пејли и моментот на заплетот

Дизајн на Зак Позен за Клое Севињи

.Вотс беше одличен партнер, Ерих рече: „Таа сакаше да се погрижи да се чувствува како Бејб. Ми се допадна начинот на кој таа ќе се погледне во огледало и (да рече).. „Мислам дека ова е апсолутно тоа.“ Тоа ми беше забавно“.

Дури и костимите што се користат само во кратки сцени или снимени од половината нагоре покажуваат внимание на деталите.

„Некои од нив би седеле на стол, читаат весник и никогаш нема да ја видите целата облека, но ние ја облекуваме, знаете, совршенство од глава до пети“, рече Ејрих.

Дизајн на Зак Позен за Калиста Флокхарт

„Склона сум да бидам малку досаден со моите детали, особено со кроењето“, рече таа со насмевка. „Можев да искористам уште една година за навистина да го проучам сето тоа, но вие едноставно не добивате време на телевизија“.

Што се однесува до костимите на Капоте, Ејрих ги користеше за да покаже како алкохоличарот писател се распаѓа додека серијата напредува. Додека Капоте првично носи машнички и тесни костуми, тој набрзо се пресели во желки и спортски палта во 1970-тите, комбинирани со ѕвонарки и мокасини од Гучи.

„Тој стана повозвишен, а потоа кога почна навистина да станува пијан, работите повеќе не се совпаѓаат. Не ги напика кошулите… џемперот беше погрешно закопчан. Не би се мачел да облече чевли“, рече Ејрих.

Дајан Лејн

За маскенбалот, Марфи го ангажираше дизајнерот Зак Позен за да ги создаде тоалетите на главните ликови. Тој побара од Позен да ги погледне вистинските облеки и да ги зголеми, за да создаде помалку буквални копии и поуметнички, возвишени интерпретации.

„Секој поглед на кој дојдовме, (имавме) оваа идеја за оваа прекрасна, малку злобна менажерија на езерце со различни птици“, изјави Посен за АП. „Проширени сме на ниво на суштества… како проширена реалност“.

Тој земал знаци од креаторите „од Џим Хенсон до Фелини и Зефирели и сите овие магични моменти каде реалноста, надреализмот и историјата се спојуваат“.

Клое Севињи

Крајниот резултат се врвни ансамбли кои вклучуваат кристали, пердуви и елаборирани маски. Позен бараше винтиџ ткаенини и детали за акцент.

„Тие беа американски или меѓународни членови на кралското семејство во тој момент, и тие беа оние кои носеа и купуваа висока мода“, рече Посен.

Додека вистинската Пејли носеше дизајнерски фустан со бунда на балот, Позен направи корекции.

Наоми Вотс и Том Холандер во сцена од филмот

„Малку бунда… тоа не е доволно за влез за современа публика која очекува ниво на wow. Така, почнав да ја градам оваа неверојатна скулптура на лебедова рака, па изгледаше како таа да е обвиена во неа и да се отвори во големи размери, и некако стана ова… џиновско оперско палто со јака обложена со марабу внатре“, рече Позен.

Марфи беше специфичен и за накитот.

„Накитот мора да биде вистински… дури и ако се обичен бисер со дијаманти околу него, само треба навистина да се прочита“, рече Ејрих. „Па бев нервозен поради тоа бидејќи не сакав да бидам во бизнисот со многу скап накит или дека мојата екипа на снимање треба да биде одговорна за обетки од 34.000 долари“.

Производството ангажираше обезбедување за да ја осигура безбедноста и грижата за скапиот накит, од дизајнери меѓу кои Вердура, Ван Клиф и Арпелс, Белперон и Картие. Вердура ги отвори своите архиви и обезбеди брзо образование за накитот што ги поседуваа лебедите.

Френк Синатра и Миа Фароу доаѓаат на црно-белиот маскенбал на Капоте

Чуварите внимателно ги следеа скапоцените камења на снимањето, што малку го одвлекуваше вниманието, рече Вотс низ смеа. „Големите, крупни момци“ кои гледаа ѓердан од милион долари лебдеа над неа за време на снимањето. „Беше доста смешно: „Да, да, ти ветувам, нема да избегам од тука со тоа!“

Многу од актерите рекоа дека високата модна естетика помогнала да се информираат нивните ликови.

„Од горе до дно навистина беше трансформативно… кои беа тие, како се носеа себеси“, рече Мур.

Хотелот „Плаза“ во Њујорк

Рингвалд – љубител на винтиџ облека – го нарече Ејрих „извонреден“. „Можев да го поминам секој ден со неа, поминувајќи низ гардеробата и ловејќи и наоѓајќи. И кажав дека ќе бидам нејзин асистент“, изјави Рингвалд. „Опседната сум!“

Севињи му припишува заслуга на „енциклопедискиот ум“ на Ејрих за историската точност и карактерната намера на облеката.

„Кога би правеле сцена есента 77 година, таа ќе најде костум од шоуто на Живанши од 77 година, многу специфичен“, рече Севињи. „Таа ги земаше при срце белешките на сите и навистина сакаше тоа да биде за соработка. Таа сакаше да се чувствувате гламурозно и да се чувствувате како нешто да одговара. Таа одвои многу време и грижа со сите нас“. (АП)