Како Алтон Мејсон, најжешкиот машки модел во светот, се снајде во ковид- индустријата


САД– Работата на моделот е во суштина да биде протагонист и учесник во фантазијата: да биде личност со тело и насмевка и зачудувачки убаво друштво, да изгледа толку кул и среќно , ако ги имаш само нивните алишта. Обично, за да се изгради таа фантазија е потребна работа на мал град: шминкери, стилисти, креативни директори, работници кои се тука само за да одржат еден од оние кружни рефлектори на светло, извидници за локации, фризери и фотографи. И во изминатите неколку години, ако се обидувавте да продавате облека за мажи, лицето на таа фантазија беше Алтон Мејсон (23).

Пред-пандемијата, Мејсон беше на врвот на светот на машките модели. Годишните награди на „models.com“ за 2019 година беа горе-долу прослава за него: Тој го освои гласот на индустријата за „Социјални медиуми “, тој беше изборот на индустријата и читателот за наградата „Најдобар уличен стил“ и едногласно беше избран за машки модел на Година исто така, според австралискиот „Џи Кју“. Во 2019 година, тој стана првиот црномурест машки модел во светот што чекорел за Шанел . Форбс го вброи меѓу највлијателните под 30 години. Најжешките дизајнери во светот кажуваат вакви работи за него: „Според мене, Алтон е најблиску до денешниот Мајкл Џексон. На ниво на ѕвезда “, пишува дизајнерот на Стравот од Бога, Џери Лоренцо, во е-пошта. „Тој оди на сет и целата атмосфера се менува … Тој е без сомнение најдобриот во играта. Никој му нема рамен“.

Да се биде машки модел, секако, бара страшна физичка способност на Мејсон: неговиот мирно чекорење по пистата или акробации на ревијата на Луј Витон. Но, условите од 2020 година ги направија снимањата тешко достапни и ги избришаа модните недели од таблата. Снимањето за Хуго Бос кон крајот на март беше прекинато два дена порано, така што секој можеше да се врати во своите домови. Па, што правиш кога си најжешкиот машки модел во светот?

Ако сте Алтон Мејсон, се ладите, а потоа еволуирате.

На почетокот на пандемијата, Мејсон го резервираше своето место во Аризона. Мама беше модел, а тато играше кошарка во странство: Семејството се пресели во Белгија кога Мејсон имаше три години, а потоа на крајот во Аризона. Тој се пресели во Лос Анџелес на 17 години за да студира танц и доби свирка како резервен танчер за Паф Диди за време на наградите БЕТ во 2015 година. Следуваше договор со агенција, како и работа со пробив, обезбедена преку Инстаграм, во шоуто Yeezy Season 3 во Медисон Сквер Гарден. Оттаму, тој стана заштитно лице на овие брендови. Кога сето тоа престана поради пандемијата, тој минуваше подолги периоди дома, што не го правеше веќе некое време. Домаќинството Мејсон делеше должности за готвење – Алтон, кој секогаш бил по здравата храна, готвел лосос. 

Со текот на времето, модната индустрија се врати во акција. И кога се врати моделот, тоа беше суптилно – но несомнено – променето. Во текот на пандемијата, моделите како Мејсон беа принудени да станат лице, фотограф, стилист, креативен директор и извидник за локација. Она што некогаш беше монументален напор на целиот добро платен тим, едноставно стана Мејсон и тој ја повика својата сестра да фотографира облека што тој би ја обликувал самиот. Т „[Брендовите] го сакаа тоа“, вели Мејсон за своето самостојно производство.

Со години, модната индустрија се приближува до ваков систем, каде што луѓето што играат во реклами, исто така, се креативно вклучени во нив. Помислете на инфлуенсерот: Испратен им е одреден производ – торба или кутија облека – а потоа се одговорни за тоа каде и како ја фотографираат. Нежно е водено, се разбира, но многу поразлично од масивно, прецизно координирано снимање. И резултатите зборуваат сами за себе: Децата кои ја претставуваат иднината на модата, се испостави, им се допаѓа автентичноста онолку колку што нивните претходници ја сакаа вештината во студиото.

Оваа промена беше забрзана со пандемија што ги принуди брендовите да се одречат од целосна контрола. Уште во април, компаниите му испраќаа облека на Мејсон и дозвола да прави што сака. Зара беше прва: Му испратија кутија облека и нека го носи. „Диво е, бидејќи се чувствувам како овој карантин и сè што се случува нè придвижи напред и ни даде пристап и друго ниво на доверба кога станува збор за компании што испраќаат облека за да снимате дома, правејќи кампањи за авто-снимање и едиторијали, вели Мејсон. „Тоа е убава работа, и тоа е навистина еволуција токму таму кога станува збор за модата“.

„Моделирањето не е единственото нешто што го работам. Јас сум многу талентиран и во многу други аспекти “. Голем дел од оваа година, правењето музика го држеше преокупиран. Има доволно песни за два албума, вели тој. Неговото најубаво сеќавање во изминатите неколку ковид-месеци е обезбедување храна во едно село во Нигерија. Во мај, тој објави краткометражен филм, сместен во Лагос, во кој глуми заедно со локалните деца и лавче.

Додека Мејсон избегнуваше патувања кога можеше, имаше една покана што не можеше да ја одбие: Принцот од Монако го покани Мејсон, заедно со Томи Хилфигер и Наоми Кембел, на гала настан. Причината беше „здравјето на планетата“. „Бев благодарен што бев единствениот машки модел таму, и црн машки модел таму. Престојував во Hôtel de Paris Monte-Carlo и бев домаќин на повеќе од еден Џејмс Бонд, вели Мејсон.  (Џи Кју)