Изабела Роселини се врати на пистата во легендарниот Пучи принт во Рим


Рим- Изабела Роселини има силна врска со историјата на фирентинската модна куќа Емилио Пучи.

Таа го носеше, во фотосесијата во 1990 година, култниот принт на Вивара, создаден во 1965 година од Пучи и именуван по островот во Неаполскиот залив што го инспирираше. Отворањето на неговиот прв бутик во Капри во 1950 година веќе беше изјава за љубов кон реномираниот архипелаг со поглед на Тиренското Море, но токму таа полумесечина го зароби неговото срце, откривајќи го одозгора додека управуваше со својот бомбардер торпедо за време на Втората Светска војна лета над Флеграските острови.

На крајот од конфликтот, тој се обиде да го репродуцира тој воздушен поглед на островот Вивара со тоа што ќе го испечати на ткаенини. Тие принтови веднаш станаа заштитен знак на стилот на Пучи во светот, благодарение на бројните познати личности од тоа време кои застанаа во неговиот бутик во Капри. Од Мерлин Монро до Жаклин Кенеди, Вивара ги освои летните стилови на ѕвезди.

Со дизајнерката Микели

И токму тој принт го носеше Изабела Роселини за да ја затвори ревијата на брендот LVMH во Националниот римски музеј на Палацо Алтемпс во Рим на 4 април. Историската резиденција на неколку чекори од Пјаца Навона беше домаќин на втората ревија на уметничкиот директор Камил Микели , со наслов „Многу вивара“, како почит на наследството што го остави Емилио Пучи, дизајнер, Маркезе од Барсенто и високо одликуван авијатичар со три сребрени медали за воена храброст.

„Многу сум среќна што сум овде“, изјави Роселини за THR Roma на шоуто. „Ги направив тие фотографии за Емилио Пучи за насловната страница на Вог пред 34 години. Фотограф беше Стивен Мајзел. Вечерва се вратив на модната писта со истиот мотив дизајниран тогаш од големиот стилист бидејќи тоа се работи кои се безвременски. Кога бев дете, жените кои сакаа да ја потврдат својата модерност носеа Pucci. Мајка ми многу го сакаше. Беше среќна кога ги носеше неговите креации. Не само што беа рафинирани облеки, туку и беа удобни. Можете да ги носите од утро до вечер и во секоја прилика. Тоа беше огромна слобода“.

Топ моделот Кристи Тарлингтон ја отвори ревијата, облечена во црн кафтан украсен со цел принт на вратот, мотив кој наизменично се менува со лебед, клуч, мермер и рибни принтови кои ги покриваат бомбер јакните, фустани со марами и здолништа, плус асиметрични врвови и палацо панталони. Кожните реси со навртки и деталите за синџирот даваат рок акценти. Манекенките Ева Херцигова, Анџелина Кендал и Маријакарла Боскано ја продолжија парадата. Во првиот ред седеа бројни италијански филмски ѕвезди: Клаудија Герини, Ана Вале, Алесандра Мастронарди, Рикардо Скамарсио, Ема Мароне и супермоделот Марпеса.

Историските принтови на Пучи триумфално се вратија во оваа нова колекција создадена од Камил Микели, која зборува за гордоста, модерноста и сензуалноста. Од урбан шик стил до изглед за денот и летните ноќи, класичните кодови се преиспитани со цел да се нагласи креативната динамика на основачот на брендот во настанот што ги прослави модата и уметноста во италијанската престолнина. (Бијонсе, Наоми Кембел и Маргот Роби се меѓу ѕвездите кои неодамна го носеа Пучи.)

Подолу, Микели се отвори пред THR Roma за нејзините чувства за Рим и од каде доаѓа нејзината љубов кон модата.

Зошто го избра Рим?

За нешто малку лично, татко ми беше од Рим, јас одам таму од мала. Потоа затоа што е прекрасно и затоа што имаме прекрасна продавница на Пјаца ди Шпања, што не е лошо. Рим е градот за бегство од стресот, досадата и париската меланхолија.

Што ви се допаѓа во овој град?

Животната радост, безгрижноста, луѓето овде не се грижат, се чини дека сè секогаш оди добро, дека не треба да се стресувате за многу работи. Убавината, се разбира, град кој го откривате секој пат, како Палацо Алтемпс. Никогаш не сум бил таму, а тоа го открив благодарение на еден мој многу драг пријател од Рим, Филипо Дел Драго, кој ми рече да одам да ја видам оваа прекрасна палата што ни жителите на Рим не ја знаат добро.

Зошто Изабела Роселини?

Затоа што се започна од таа фотосесија каде Изабела Роселини беше облечена во вивара принтови. Таа е прекрасна актерка и беше модел кој веќе прекрасно го толкуваше стилот на Пучи во светот.

Како ги рекреиравте отпечатоците?

Принтот е ист. ништо не сменив. Пучи беше гениј на печатењето. Оригиналниот дизајн на Емилио е толку убав што го оставивме како што тој го замисли и го создаде. Во колекцијата има принт наречен Лебед, во кој има два лебеда, а одоздола има сонце, на пример, штотуку го разделивме. Направивме здолниште со сонце, а одозгора јакната со лебедите поставени на црна позадина.

Колку италијански има во вашата креација?

Тешко е да се објасни. Можеби моето чувство за боја доаѓа од италијанската страна бидејќи Италија е шарена. Според мене, пошарен е од Франција.

Кому му ја должите вашата страст за модата?

На моето семејство. Имав татко фотограф. Само замислете дека во првите денови кога пристигнав во Pucci видов колекција на стари Vogues, а имаше француски Vogue од 1972 година со Мерлин Монро на насловната страница. Го прелистувам и гледам фотографија од багажот на Гучи потпишана од Стефано Микели, татко ми. Потоа и од мајка ми која беше модна уредничка. Работела за некои италијански весници. Конечно, имав шанса да го имам Azzedine Alaïa како ментор, тоа беше стажирање, моето прво работно искуство. Беше многу посебно.

Имавте различни улоги во различни области на модата. Колку ви помогна оваа посебна позадина?

Направив се, од комуникација до кастинг токму во времето на супермоделите кога ги запознав Кристи, Ева Херцигова и сите други. Потоа, благодарение на Марк Џејкобс, почнав да дизајнирам накит и многу повеќе, додека не стигнав овде. Тоа е како да имате 3Д димензија на нештата. Комуникацијата денес е толку важна во нашата индустрија.

Која славна личност сте облечена што ви даде најголемо задоволство?

Без размисување, Бијонсе.