„Историски невидената побарувачка“ за турнејата на Свифт во САД стигна до Конгресот


САД– Конгресот ќе одржи сослушување по фијаското на веб-страницата на Live Nation’s Ticketmaster Тејлор Свифт  да излезе во пресрет на огромната побарувачка за билети за турнејата на Тејлор Свифт во САД минатата недела, кои чинат помеѓу 49 и 449 долари, но во претпродажба  стигнаа дури до 22.700 американски долари.

Антимонополската комисија на американскиот Сенат ќе одржи сослушување за недостатокот на конкуренција во индустријата. Сослушувањето доаѓа по извештаите за големи неуспеси во сервисот и доцнење на веб-страницата на Ticketmaster што ги остави фановите да не можат да купат билети за концертот. Датумот на сослушувањето и сведоците ќе бидат објавени подоцна. Во изјавата од петокот Свифт рече дека нејзиниот тим го прашал Ticketmaster „повеќе пати дали можат да се справат со овој вид на побарувачка и бевме уверени дека можат“. Таа рече дека ситуацијата „ме налути“ и додаде дека за мене е „измачувачко да гледам како грешките се случуваат без прибегнување“. Сепак, таа не го спомна инцидентот или турнејата во повеќекратните настапи на Американските музички награди во неделата вечерта.

Контактиран од Variety, претставник на матичната компанија „Ticketmaster Live Nation“ се осврна на изјавата на компанијата минатата недела, во која делумно се вели: „Продажбата на билетите за турнејата Ерас, јасно покажаа една работа: Тејлор Свифт е незапирлива сила и продолжува да поставува рекорди“, напиша Ticketmaster во својата објава.

„Се стремиме да го олесниме купувањето билети за фановите, но тоа не беше случај со многу луѓе кои се обидуваат да купат билети за турнејата Ерас. Сакаме да споделиме некои информации за да помогнеме да објасниме што се случило“. „Минатата недела, проблемот со конкуренцијата на пазарите за билети беше болно очигледен кога веб-страницата на Ticketmaster не успеа стотици илјади фанови кои се надеваа да купат билети за концерт. Високите такси, прекини на сајтови и откажувања што ги доживеаја клиентите покажуваат како доминантната позиција на Ticketmaster на пазарот значи дека компанијата не се соочува со никаков притисок постојано да иновира и подобрува“, рече конгресменката Еми Клобучар. Затоа ќе одржиме расправа за тоа како консолидацијата во индустријата за забава во живо и билети им штети подеднакво на клиентите и на уметниците. Кога нема конкуренција за да се поттикнат подобри услуги и правични цени, сите ги трпиме последиците“. .

Кога билетите беа пуштени во продажба на 15 ноември, веб-страницата на компанијата се урна поради побарувачката на фановите, додека фанови кои влегоа во редот мораа да чекаат повеќе од осум часа за да добијат шанса да купат билети.

Свифт го издаде својот последен албум, Midnights, во октомври. „Midnights“ собра одлични критики, а Крис Вилман од Variety напиша: „Со првиот пулс на првата песна, „Midnights“ се враќа во оазата на поп музиката потопена во синтисајзери и програмирани ритам, а не со акустични инструменти и гитари со високи жици. Таа се врати во она што во овој момент се смета за нејзин најпознат стилски дом – главно електронско креветче на звуци што, за должината на овој албум, во секој случај, се враќа посилно од трендот на 90-тите“. 

(Варајати)