Индонезија го забрани купувањето преку ТикТок и Фејсбук

Министерството за трговија на Индонезија во вторникот соопшти дека работи на дополнително регулирање на е-трговијата, додавајќи дека земјата не дозволува трансакции на платформите на социјалните медиуми.
„Една од работите што е регулирана е дека владата дозволува социјалните медиуми да се користат само за олеснување на промоции, а не за трансакции“, се вели во официјалното соопштение на Министерството.
Ова значи дека корисниците во Индонезија не можат да купуваат или продаваат производи и услуги на ТикТок и Фејсбук.
Владата рече дека исто така ќе им забрани на компаниите за социјални медиуми да се удвојат како платформи за е-трговија за да се спречи злоупотреба на јавните податоци.
Индонезија, исто така, рече дека исто така ќе регулира кои стоки во странство може да се продаваат, додавајќи дека овие производи ќе го добијат истиот третман како и домашните стоки офлајн. Овој потег доаѓа откако странските стоки стануваат сè подостапни во Индонезија преку платформите на социјалните медиуми.
Во саботата, претседателот на Индонезија, Џоко Видодо повика на регулативи за социјалните медиуми, наведувајќи го влијанието на платформите врз локалните бизниси и економијата.
Регулативите на Индонезија треба да ги уништат амбициите за е-трговија на ТикТок во земјата.
Индонезија е вториот по големина пазар на ТикТок со 113 милиони корисници, веднаш зад САД кои имаат 116,5 милиони корисници на ТикТок.