Илон Маск вели дека приходите од реклами на Твитер се намалени за 50 отсто, а готовинскиот тек е негативен


 

Илон Маск во саботата на Твитер откри дека, поради 50 отсто пад на приходите од рекламирање и „големиот товар на долгови“, платформата сè уште има негативен готовински тек.

Сопственикот – милијардер твитна во саботата, како одговор на деловниот совет од следбеник: „Треба да постигнеме позитивен тек на пари пред да го имаме луксузот од било што друго“.

Твитот е во целосна спротивност со неговиот тон во април, кога Маск изјави за Би-Би-Си дека платформата сега „приближно е готова“ и дека повеќето нејзини огласувачи се вратиле.

Приходите од реклами беа спорно прашање и тешка битка за платформата, откако орди на огласувачи побегнаа откако Маск ја презеде власта. Огласувачите беа загрижени за умереноста на содржината, масовните отпуштања и општата неизвесност за иднината на Твитер.

Линда Јакарино, поранешен маркетинг директор на „НБЦ Јуниверзал“ (NBCUniversal, неодамна ја презеде функцијата извршен директор од Маск – тој веројатно се обложува на нејзиното рекламно искуство за да ги врати.

„Њујорк тајмс“ објави дека приходите од рекламирање во САД на Твитер од петте недели од 1 април до првата недела од мај се намалени за 59 отсто на годишно ниво, цитирајќи внатрешна презентација, пишува Си-Ен-Ен додавајќи дека ја нема прегледано презентацијата.

Само 43 отсто од најдобрите 1.000 огласувачи на Твитер заклучно со септември, месецот пред преземањето на Маск, сè уште се рекламирале на платформата заклучно со април, според податоците доставени до Си-Ен-Ен од страна на компанијата „Сензор тауер“ (Sensor Tower) минатиот месец.

„Дефинитивно беше исклучително тешко“, рече Маск на настанот во живо на Твитер спејсис што Маск го организираше со Роберт Ф. Кенеди, Џуниор минатиот месец. „Во суштина, нашиот приход е намален за половина затоа што не ја минавме границата“. Тој додаде дека е „огромна борба за Твитер“.

И, откако ривалската апликација, „Тредс“ на „Мета“, надмина 100 милиони преземања помалку од една недела откако беше лансирана, Твитер е под зголемен притисок.

Маск додаде различни мерки за намалување на трошоците или за барање пари на платформата, од давање сини ознаки со членство на Twitter Blue до ставање на Tweetdeck зад платежниот ѕид.

Во четвртокот, Твитер објави дека креаторите на содржина ќе можат да добијат дел од приходите од рекламите на страницата, навидум за да поттикнат повеќе создавачи да се приклучат на платформата. За да се квалификуваат, креаторите мора да имаат Twitter Blue и да имаат најмалку 5 милиони импресии на нивните објави во секој од последните три месеци.

Меѓу креаторите кои сега добиваат пари од Твитер се Ендрју Тејт, самопрогласениот „мазогинист“ онлајн инфлуенсер, кој беше обвинет во Романија под обвинение за трговија со луѓе, силување и формирање криминална банда. Си-Ен-Ен не доби коментар од Твитер. (Си-Ен-Ен)