Hermès Birkin е најпопуларната луксузна чанта на пазарот


Од сите луксузни чанти на пазарот, една продолжува да владее.

Birkin останува најпосакуваната чанта ширум светот, според податоците од пребарувањата на Google и Instagram добиени од Slingo, објави Women’s Wear Daily. Помеѓу 2020 и 2023 година, пребарувањата за тортата на француската етикета беа во просек 159.208. Популарноста е зголемена за 19 проценти, бидејќи пребарувањата во 2020 година во просек изнесувале 149.000 месечно.

Пофалбата на чантата е извонредна со оглед на нејзината цена. Најприфатливите Birkins чинат најмалку 10.000 долари, додека други направени од поретки материјали можат да бидат шестцифрени. На пример, моделот  Хималајски Биркин 30 – кој содржи крокодилска кожа и обложени дијаманти – беше продаден за 450.000 долари во 2022 година, објави WWD.

Цената ја зголеми ексклузивноста на чантата, што, пак, ја зголеми нејзината пожелност. Како и одредени луксузни часовници, чантата не е лесно да се нарача – дури и ако имате многу пари. Тие не можат да се купат од полиците од бутикот на Хермес. Продажниот соработник треба да му понуди на клиентот можност да ја купи чантата, а тоа обично доаѓа откако наведениот клиент изградил куповна репутација кај компанијата. Дополнително, поединечните бутици можат да нарачаат одреден број чанти само двапати годишно. Сите горенаведени се причини зошто Биркин може да биде подобра инвестиција од Бенкси.

Биркин е меѓу популарните чанти меѓу женските рапери. Чантата се појавува во песната на Ники Минаж „Wamables“. Cardi B собра голема колекција чанти. Таа дури и дала на нејзината соработничка од „WAP“ Меган Ти Сталион приспособена Биркин кога песната хит број еден на Billboard Hot 100. Лато тврдеше во песна дека нејзината Биркин доведе до тоа хитмејкерот „Ставете го на подот“ да биде приведен во ЛАКС бидејќи носел огнено оружје.

Што се однесува до другите наоди на Слинго, втората најпопуларна дизајнерска чанта беше Луј Витон, со просечен месечен обем на пребарување од 126.729, што е зголемување од 114.833 во 2020 година, објави WWD. Мармонт чантата на Гучи се најде на третото место на листата, со просечен месечен обем на пребарување од 82.375, што стана главен производ за италијанската модна куќа.