Хаос на аеродромот во Белград – Ер Србија едвај лета, оти нема доволно персонал


Развојот на сообраќајот на „Ер Србија“ од белградскиот аеродром според планираниот распоред на летови и натаму е исклучително тежок поради бавното работење и недоволните капацитети на одредени аеродромски услуги.

Поради денешните случувања на аеродромот Никола Тесла, Ер Србија излезе со соопштение.

„Во врска со другите фактори кои се специфични за тековната летна сезона, ова доведува до чести доцнења на фазите и последователни откажувања на летовите на Ер Србија од белградскиот аеродром.

Иако недостигот на кадри на клучните позиции беше идентификуван како еден од најголемите ризици уште пред шест месеци во документот за степенот на подготвеност за летната сезона, очигледно е дека проблемот во меѓувреме не е решен. На заедничките состаноци кои и претходеа на тековната летна сезона, претставниците на Ер Србија редовно и исцрпно ги информираа претставниците на компанијата Белградски аеродром за сите планови на српската национална авиокомпанија, зголемениот број на дестинации, проширувањето на возниот парк и досега невидениот раст на патниците, за што веќе имаше соодветни проекции. Има цела низа проблеми со кои „Ер Србија“ секојдневно се справува со недели на белградскиот аеродром, кои имаат многу сериозни последици по регуларноста на сообраќајот и кои секој ден само се влошуваат. Во последните денови ситуацијата на аеродромот се повеќе излегува од контрола. Ова не значи само доцнења и откажувања поради дефект на рендген апаратот за контрола на багажот во четврток на 22 јуни. Тоа беше само еден инцидент, а проблемот со функционирањето на аеродромските услуги е многу поголем од тоа и е од хроничен карактер. Процесот на прифаќање патници е исклучително бавен. Агентите на шалтерите за пријавување патници се недоволно обучени и процесот трае подолго од стандардното. Патеката за багаж застанува многу често, а како резултат на тоа се формираат долги редици на шалтерите за пријавување на патници. Како резултат на тоа, летовите се затвораат доцна за поаѓање и доцнат, патниците со право се жалат, а багажот често се остава на аеродромот и мора подоцна да им се испрати на патниците.

Често не работат шалтерите за предавање на багажот на веќе проверените патници. Персоналот за багаж често доцни и има недоволно персонал. Во вечерните часови недостигаат вработени во сите служби за поддршка, честопати мора да чекаат агентите на влезните порти. Проблеми постојат дури и на дојдовните летови, кога патниците често мораат да го чекаат багажот подолго од времетраењето на нивниот лет поради недоволен персонал при препуштањето на багажот и во собата за сортирање. Кога станува збор за оставен багаж, тој се акумулира со голема брзина, невозможно е да се добие повратна информација за статусот на багажот, а постоечките вработени не успеваат ниту да го наведат, а камоли да го испратат до патниците. Очигледно е дека има проблеми со опремата и инфраструктурата и дека недостигаат обучени луѓе на секој чекор во синџирот.

Ер Србија целосно го разбира легитимното незадоволство на патниците и им се извинува на сите оние чии летови беа одложени или откажани во последните неколку недели. Истовремено, српската национална авиокомпанија бара од компанијата Белградски аеродром, која управува со белградскиот аеродром, одговорно да ги прифати своите обврски, да одговори на сите споменати проблеми што е можно поскоро и да ги создаде потребните услови за редовен проток на сообраќајот. во интерес на двете компании и на нашите заеднички патници“.