Гвинет Палтроу го покажа домот во Монтесито што го уредуваше шест години

Палтроу го опишува дизајнот како „париски стан сместен во стара европска штала“ со високи тавани и многу светлина „што се чувствува дарежлив, но во исто време податлив“


САД- Оскаровката Гвинет Палтроу конечно го има домот од нејзините соништа – по шестгодишен процес на дизајнирање.
49-годишната основачка на Goop понуди внатрешен поглед на нејзиниот извонреден дом во Монтесито, Калифорнија на насловната страница на мартовското издание на Architectural Digest .


Палтроу го опишува дизајнот како „париски стан сместен во стара европска штала“ со високи тавани и многу светлина „што се чувствува дарежлив, но во исто време податлив“.
„Силата на куќата е во суптилностите на светлината и просторот“, вели Палтроу за списанието. „Потрошивме многу време проценувајќи ги семејните обрасци, како навистина живееме, што ни прави најудобни. Фокусот беше на искуството, емоциите.
Оскаровката беше во посета на областа Санта Барбара со своето семејство во 2015 година кога открила напуштен објект .
„Таму живееја диви животни и рој бубачки, но јас се заљубив во земјата и во глетките“, изјави  за Architectural Digest, истакнувајќи дека „отсекогаш гравитирала кон Санта Барбара“.
Изградбата на домот во нејзината сегашна состојба беше „долго и напорно патување“. Така, Палтроу побара помош од нејзините долгогодишни соработници, дизајнерите Робин Стандефер и Стивен Алеш од Роман и Вилијамс, кои претходно ја опремиле нејзиниот апартман во Tribeca и првата поп-ап продавница на Goop.
„Куќата е изградена околу екстремно прецизни, обмислени простори кои ги рафиниравме повторно и повторно со години“, рече актерката.

Еднокатната куќа ја следи линијата помеѓу класичното и современото и има украсен спа центар, бронзени врати обработени со сопствен калај и низа уникатен мебел.
Дополнително, домот е на соларна енергија и има еколошки систем со сива вода.
„Гвинет точно знаеше што сака. Таа го знаеше чувството, енергијата, наративот. Моја работа беше да ги изразам тие идеи на начини кои ќе донесат радост и убавина“, изјави дизајнерката на AD100 Бригет Романек за Architectural Digest, додавајќи дека Палтроу „повеќе била заинтересирана за суштината отколку за стилот сам по себе“.
Романек додаде: „Да, мораше да биде убаво, но најмногу се занимаваше со работи како што се расположението и движењето“.


Изградбата на домот беше искуство за учење за Палтроу на многу начини, особено во однос на „трпението и благодарноста“.
„Секогаш ќе има точки на болка во ваков проект, но внимавајте на големата слика“, вели таа, подоцна додавајќи: „Ако се обврзете да дизајнирате интегритет и карактер, никогаш нема да ви биде жал“.