Гурам Гвасалија е назначен за уметнички директор на „Ветементс“ од Цирих


Швајцарија- Vetements заборави да спомене една работа кога ја претстави својата колекција есен 2022 година на крајот од минатиот месец: може да му се припише на Гурам Гвасалија, кој е именуван за креативен директор на модната куќа со седиште во Цирих.

Коосновачот на брендот, Гвасалија е главен извршен директор уште од неговото основање, имајќи воспоставено силни врски со широк опсег на врвни светски специјализирани трговци на мало и стоковни куќи.

Тој, исто така, сонуваше за соработки како „Војна на ѕвездите“, го осмисли вториот бренд Vtmnts и функционираше како портпарол на куќата, разговарајќи со уредниците и трговците на мало низ колекцијата секоја сезона.

Брендот е без креативен директор откако неговиот брат и ко-основач Демна Гвасалија, креативен директор на Balenciaga од крајот на 2015 година, се повлече од Vetements во септември 2019 година.

Креација од новата колекција за 2022

Во тоа време, Гурам Гвасалија го промовираше Vetements како „колектив на креативни умови“.

Тој продолжува да поттикнува мистика околу брендот, одбивајќи ги сите коментари за тоа кога и дали би можел да се замени себеси како извршен директор.

Во соопштението за печатот напишано како исповедно писмо, Гвасалија рече дека промената е направена за да се заштити брендот и „да се бара назад првобитното право на Ветементс“.

„Но, тоа не е единствената причина зошто го правам ова. Вистина е, можев да го направам тоа тајно бидејќи сум многу приватна личност“, напиша Гвасалија. „Но, почувствував дека треба да излезам јавно за сите деца таму кои сонуваат за мода, но премногу се плашат да им го кажат тоа на нивните родители кои нема да ја одобрат“.

Тој се осврна на неговото детство во Грузија за време на граѓанската војна, кога семејството побегна во Германија и одењето во модно училиште изгледаше како сон.

„Vetements од првиот ден е изграден на креативност. И сакам да се уверам дека сите млади луѓе таму знаат – не треба да имате богати родители, не ви треба инвеститор, не треба да ја продавате својата душа на големи зли корпорации . Можете да го промените вашиот живот со сопствената креативност и страст“, ​​напиша Гвасалија.

Најавувајќи го лансирањето на својот бренд Vtmnts минатиот месец, куќата рече дека тоа е првиот чекор во создавањето „нова верзија за тоа како би можел да изгледа конгломератот“.

Основани во 2014 година, Vetements и Demna Gvasalia се широко заслужни за поттикнувањето на трендот на уличната облека во модата и внесувањето на тврдокорната, андерграунд енергија на меѓународната модна сцена.

Како и повеќето брендови, Vetements се насочи конизгледот за време на пандемијата. Запрашан дали некогаш би можел да се поклони, доколку Vetements ги продолжи физичките шоуа на пистите, нејзиниот нов креативен директор одговори: „Можеби еден ден“. (WWD)