Гучи „под оган“ заради вистинските тигри во рекламната кампања за кинеската Нова година


Италија- Луксузниот моден бренд Гучи се најде на удар на критики за користење на вистински тигри во рекламна кампања пред празникот на кинеската Нова година кој започнува на 1 февруари.

Кампањата беше лансирана претходно овој месец за да се прослави 2022 година на тигарот според кинескиот зодијак.

Групите за заштита на животните го повикаа Гучи да објасни зошто користи диви животни во својата кампања.  Сметаат дека кампањата „ги експлоатира заробените тигри за да продава мода“ и дека е „погрешна“.

„Повеќе тигри живеат во заробеништво во САД отколку што остануваат во дивината“, се вели во објавата на организациите. „Ловот, уништувањето на живеалиштата и климатската криза заедно со нивната популарност како „миленичиња“ ги турна тигрите на работ на истребување“.

Кинеската Фондација за зачувување на биолошката разновидност и зелен развој исто така протестираше против овој потег во објава на микробиологот Веибо.

„Немаме против снимањето на диви животни во природни пејзажи, доколку тоа е во рамките на животинската етика“, велат од фондацијата. Но, снимањето на тигрите за нивна комерцијална употреба ја нарушува „деловната етика“ и го поттикнува нелегалниот лов и трговијата со загрозени животни, соопшти фондацијата.

Гучи не одговори веднаш на барањето на Инсајдер за коментар, но објави на Фејсбук објава на 8 јануари дека American Humane, трета организација за заштита на животните била на сетот на кој биле присутни животните. Потврдено е дека „ниту едно животно не е повредено“.