Французите сѐ повеќе штедат на козметика


Секој втор Французин изјавува дека е принуден да ја намали потрошувачката на средства за хигиена поради моменталната економска ситуација.

Ова е заклучокот од најновото истражување на организацијата Dons solidaires.

Во 2023 година процентот на луѓе кои треба да штедат на хигиената бил „само“ 34 проценти, пренесува Фигаро на својата веб-страница.

Оваа негативна појава повеќе не ги засега само најсиромашните Французи, туку и многу пошироката јавност, изјави генералниот делегат на Солидарни донации, Доминик Бесансон.

Вкупно 40 отсто од анкетираните Французинки велат дека се ограничуваат при купување шминка.

Речиси секој петти штеди кога купува брич, 16 отсто го ограничуваат купувањето дезодоранс, 13 отсто детергентот за перење, а 12 отсто ја намалуваат потрошувачката на четки за заби.

„Тоа е постојана размена помеѓу купување храна, хигиенски производи и сметки за енергија“, додава Бесансон.

Повеќе од 20 отсто од испитаниците Французи веќе морале да изберат помеѓу купување храна и хигиенски производи.

Во истражувањето, 41 отсто од Французите изјавиле дека ја контролираат потрошувачката на гел за туширање за своите деца, 23 отсто ја контролираат потрошувачката на тоалетна хартија, а 11 отсто понекогаш се мијат без сапун.

Жените се соочуваат и со менструална несигурност, што останува загрижувачко бидејќи 16 отсто од Французинките кои имаат менструација или имаат дете со менструација изјавиле дека немаат хигиена, влошки или тампони, поради немање пари.

Овој процент е двојно зголемен во однос на 2019 година, кога споменатите проблеми ги имале „само“ осум отсто од анкетираните жени.