Француски стил со потпис на Сен Лоран: Зошто Кетрин Денев е модна икона?  

Франција– Честопати си пишувавме. „Ја викав „Кетрин, мојата слатка“ и таа ми испраќаше бледо-рози ружи“. Овие зборови на легендарниот креатор Ив Сен Лоран се однесуваа на француската актерка и културна икона (исто така и за неговата муза) Кетрин Денев. Денев, која беше редовна на сребрениот екран во текот на 60-тите и 70-тите години на минатиот век и беше многу барана од режисери како Роман Полански,на дизајнерот на висока мода првпат беше претставена кога 22-годишната актерка го посети ателјето на предлог на нејзиниот сопруг, фотографот Дејвид Бејли. Беше во потрага по вечерна тоалета за состанок со кралицата Елизабета Втора во 1965 година, а состанокот беше почетна точка за долгогодишното пријателство меѓу нив.

Денев, кој е родена во Париз, во семејство на актери и започна да прифаќа актерски улоги уште на 14 години, со Ив Сен Лоран стана прилично неразделна: Денев која ги носеше своите креации со годините што доаѓаат (од кои многумина беа на аукција минатата година од Кристи за продажба на високата мода на Ив Сен Лоран – вклучително и фустан со монистра што го носеше во 1969 година за првиот состанок на Денев со Алфред Хичкок), му помогна на дизајнерот да ги развие претстојните колекции и седеше во првиот ред на многуте негови ревии. Сен Лоран дизајнираше фустани за настани што го промовирале нејзиниот филм Les Demoiselles de Rochefort, а тој ја дизајнирал нејзината гардероба и за Belle de Jour наЛуис Буњуел. Денев ја наведе врската со Ив Сен Лоран како најубава љубовна врска во нејзиниот живот.

Денев веќе беше позната по својот моден и шик стил, совршено го долови францускиот стил, кој беше влијателен во текот на 1960-тите. Шик фустани со А-крој, совршено коса со ленти за на глава; И блузите го дефинираа изгледот на русокосата бомба и ја направија стандард за иконска француска фраза „je ne sais quoi“.

И, ако Денев е познавач на стилот преку модната леќа, накитот природно се вклопува и во нејзиното наследство. Денев – која преферираше повеќе нежни накит и дизајни, наместо големи, посмели парчиња – поседуваше накит во текот на нејзината кариера и живот, а не само заради нивната убавина или важност за комплетниот изглед. Благодарение на членовите на семејствата во индустријата за скапоцени камења, личната колекција на Денев имаше парчиња на накит од Бушерон, Шоме и Хари Винстон, но и од  Картие што ги обожаваше да ги носи со години, вклучувајќи скоро 27-каратен ѓердан од колумбиска смарагд и нејзиниот Багенор часовник што таа постојано била фотографирана како го носи.