Фортунато, ветеран од „LVMH“ ќе биде директор на луксузниот гигант „Richemont“


Швајцарија– Во знак дека станува се посериозен во врска со неговиот мек луксуз и модни бизниси, Richemont вработи извршен ветеран од LVMH, Филипе Фортунато, според извори на пазарот.

Фортунато, неодамна главен извршен директор на Givenchy, е подготвен да стане шеф на модната линија и на модните додатоци на Richemont, во кои спаѓаат Chloé, Dunhill, Maison Alaïa и брендот за облека за голф и луксузни перформанси Peter Millar.

Richemont е родител на Cartier, Van Cleef & Arpels, Montblanc, и на луксузни брендови за часовници, вклучувајќи A. Lange & Söhne and IWC. Минатата есен се склучи во заедничко вложување со дизајнерот Албер Елбаз познат како AZfashion, проект од нула насочена кон „решенија“ за гардероба за жени.

Луксузниот гигант со седиште во Женева го потврди назначувањето и соопшти дека Фортунато ќе започне со работа на 1 септември.

Неодамна, Фортунато помина шест години како директор на Givenchy. Динамичен и искусен извршен директор, тој работеше со двајца креативни директори, Рикардо Тиши и Клер Вејт Келер и направи низа измени во францускиот бренд: Тој ја засили експанзијата на мало, ја врати модата на пистата, ја надгледуваше е-трговијата на брендот и го стави центарот на вниманието на машката линија со низа иницијативи.

Пред Givenchy, Фортунато беше претседател на азискиот регион за of Louis Vuitton. Тој исто така бил управен директор на Fendi и работел за Christian Dior и Vuitton во Кина.

Претходно во својата кариера, Фортунато помина две години во француската морнарица, по што работел за француската фирма за долна облека Chantelle и малопродавачот на мало во Дубаи, Чалхоуб Груп.

Фортунато ги презема одговорностите што претходно ги имаше Ерик Валат, кој излезе од одделот за мода и додатоци на Richemont во септември 2019 година, нешто повеќе од една година откако ја презеде работата. Предизвик на Фортунато ќе биде да се помогне во потенцијалот на брендовите како Chloé и Maison Alaïa, по карантинот, кои го поздравија новото присуство во изминатите девет месеци, и да му помогне на Richemont подобро да плови по незгодниот свет на модата.

Richemont сè уште има големи надежи и амбиции да се натпреварува со лајковите на Хермес, Салваторе Ферагамо и брендовите кои припаѓаат на LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton и Kering.

Пред неколку години, Richemont ги продаде Shanghai Tang и Lancel и почна да го засилува своето производство од високо квалитетни производи од кожа со набавка на занаетчиската миланска марка Серапијан.