Џуд Ло се трансформира во Владимир Путин за „Волшебникот од Кремљ“, 11 минутни овации во Венеција


Венеција  – Џуд Ло се трансформира во Владимир Путин за „Волшебникот од Кремљ“ на Оливие Асајас, кој ја имаше својата светска премиера во недела на Филмскиот фестивал во Венеција. Доби овации од 11 минути и 42 секунди.

Се уште згодниот Ло претходно изјави дека не влегол во проектот наивно и дека не се плаши од последици за неговото портретирање.

„Се чувствував безбедно во рацете на Оливие“, рече Ло. „Ова е приказна што требаше да биде раскажана интелигентно со нијанси и внимание. Не баравме контроверзии заради контроверзии.“

Ло, кој носеше протези за својата трансформација, рече дека неговиот Путин е „лик во многу поголема приказна“.

„Не се обидувавме да дефинираме ништо за никого“, додаде Ло.

„Филмот е многу за тоа како е измислена модерната политика, политиката на 21 век“, рече Асајас. „Она што се случува во моментов не е само застрашувачко, туку е уште позастрашувачко од фактот дека не го најдовме одговорот“.

Филмот е адаптиран од Асајас и наградуваниот писател Емануел Карер, според истоимениот роман од 2022 година на Џулијано да Емполи, инспириран од кариерата на долгогодишниот советник и спин-доктор на Путин, Владислав Сурков.

Книгата е напишана пред целосната инвазија на Русија врз Украина, но да Емполи рече дека дури и ако станува збор за претходен период, таа била „точна“.

„Сè уште е релевантна денес, три години подоцна, под различни околности“, рече да Емполи.

Филмот го означува дебито на англиски јазик за францускиот режисер најпознат по филмови како „Облаци од Силс Марија“ и „Личен купувач“, како и мини-серијата „Карлос“. Алиша Викандер, која тој ја режираше во „Ирма Веп“, исто така глуми во „Волшебникот од Кремљ“ како девојката на Вадим Баранов, која постојано се вклучува и исклучува. Нејзиниот лик, рече режисерот, требало да ја отелотвори „слободата“.

„Ова е приказна за многу мажи кои разговараат во соби“, рече Викандер. „Но, Оливие ми рече дека ни е потребен свет кој ги покажува и жените што го населуваат. Женски еквивалент, но и многу морален.“

Снимањето се одвиваше во Латвија бидејќи не можеа да снимаат во Русија.

Асајас напиша во својата режисерска изјава дека „не е филм за подемот на еден човек – ниту пак е за силата со која се наметнува моќта, ниту за реинвенцијата на нација која е и модерна и архаична, повторно под јаремот на тоталитаризмот. Вкоренета во реалноста, тоа е наместо тоа одраз на модерната политика – или поточно, на димните завеси зад кои сега се крие: цинична, измамничка и токсична.“

Тој додаде: „„Волшебникот од Кремљ“ не е толку политички филм колку што е филм за политиката – и перверзноста на нејзините методи, кои сега нè држат сите како заложници.“

Филмот се прикажува во главната конкуренција, а наслови како „Франкенштајн“, „Бугонија“, „Гласот на Хинд Раџаб“, „Ла Грација“ и „Без друг избор“ исто така се борат за главните награди, вклучувајќи ги и наградите за глума и режија. Победниците ќе бидат објавени на 6 септември.

„Волшебникот од Кремљ“ сè уште нема датум на премиера во Северна Америка. Актерот Џефри Рајт, кој го игра новинарот Вадим Баранов на кого му ја раскажува својата приказна, се заложи зошто филмот треба да се гледа, особено во Америка.

„Дури и во временската рамка на првобитните гревови на Америка… имавме идеја дека можеме да бидеме подобри. Оваа идеја дека можеме да се стремиме кон некаков вид утописка усовршливост“, рече Рајт. „Ако тоа се изгуби, како што е сега, тогаш стануваме она што го гледаме во овој филм.“ (АП)