Џована Баталија Енгелберт е првата креативна директорка на „Сваровски“

Австрија– За првпат во својата 125-годишна историја, Сваровски именува креативeн директор на компанијата. Џована Баталија Енгелберт беше назначена денес на оваа позиција, како одраз на реструктуирањето во кое се гледаат членовите на семејството Сваровски, Роберт Бубабауер (извршен директор), Надја Сваровски и Матиас Маргарејтер, кои се приклучуваат на извршниот одбор.
„Веќе бев посветена како креативен директор на одделот B2B на Сваровски од 2016 година и се фокусирав на областите на брендирање, дизајн и засилување на содржината.Мојата нова улога е природна еволуција и сега ги опфаќа сите креативни аспекти на Сваровски како целина“, изјави Енгелберт за „Вог“.
Родена во Милано, Баталија Енгелберт ја започна својата кариера во модата како модел – можете да ја најдете на модните писти Долче и Габана во раните години – пред да започне со стилизирање и уредување. Нејзинот печат како уредник и личниот стил, кои ја направија меѓународна ѕвезда на уличната мода, се обележани со нејзината joie de vivre, со светли бои, смели отпечатоци и паметен микс на силуети. Не е тешко да се замисли една од највозбудливите фигури што наоѓа сродна душа во сјајот на кристалот.
„Јас го обожавам кристалот како материјал. „Сваровски“, според мене, е платформа за искажување креативност на многу меѓудисциплинарен начин. Имам страст кон радосното уживање на животот Embellishment of Life, што на крајот на краиштата е мотото за целиот кристал Сваровски – без разлика дали е околу вратот, во вашиот дом или во вашиот дух “.
Модата, накитот и додатоците се природни категории за кои Баталија Енгелберт треба да се фокусира, но креативниот директор ќе ги надгледува и сите други сегменти во австриската луксузна компанија, од лустери до стакло. Таму, таа ја потенцира важноста на занает како што ќе ја води нејзината стратегија:
„Постојат неверојатни луѓе што ја прават магијата. За мене ми беше драгоцено длабоко да се нурнам во изработката и неверојатните компетенции што ги држи Сваровски. Јас сум многу среќна што сега ми е дадено волшебното стапче “, изјави новата креативна директорка.

Брендот долги години е врзан за луксузната мода преку своите кристални украси; минатата сезона соработуваше со брендовите како Missoni, Koché, Christopher John Rogers, и Khaite. „Сваровски“ исто така беше долгогодишен спонзор на CFDA наградите до 2019 година и во моментов ги спонзорира Модните награди во Лондон.
„Како дел од новата севкупна визија и стратегија за раст на компанијата, веќе започнав со изготвување на нова креативна визија за Сваровски. Ние сме подготвени да влеземе во нова ера и ќе откриеме повеќе во колекцијата за пролет / лето 2021 година. Горда сум што сум дел од обликувањето на иднината на Сваровски, заедно со толку многу брилијантни умови, вели Баталија Енгелберт.