Џорџина на Роналдо го промовираше својот прв парфем „Sensе“


Џорџина Родригез има свој мирис. Манекенката, ѕвезда на „Soy Georgina“ на Нетфликс и девојка на фудбалската суперѕвезда Кристијано Роналдо, соработуваше со Лаверн на нејзиниот прв парфем.

Наречен Sense, мирисот се појави откако Родригез тестираше повеќе од 740 примероци. „Конечно, Џорџина ја избра совршената комбинација која ги отелотворува сите нејзини чувства во шишенце парфем“, според брендот, додавајќи дека „ги собира сите тајни на женственоста во шишенце“.

Мирисот, кој содржи ноти на црна рибизла, мандарина, јасмин, ирис и цвет од портокал, е сместен во розово стаклено шише со кружен врв исечен со реси и е спакуван во соодветна розова чанта со рачка завиткана со шал. Достапно е да се купи на веб-страницата на брендот.

Родригез објави фотографии од себе како го моделира шишето и сподели моменти од забавата за лансирање на нејзиниот Инстаграм, пишувајќи: „Ми требаше една година дизајнирање со [Лаверн]“.

Иако мирисот го означува првото официјално објавување на Родригез – обред на славна личност – тоа не и е првпат да работи со Лаверн. Минатиот март, таа ја предводи кампањата за Blue Laverne.

Пазарот на мириси за славни личности продолжи да се шири во последниве години, со нови парфеми од Бијонсе, Ријана, Били Ајлиш, Дрејк, Сабрина Карпентер, Аријана Гранде и Мили Боби Браун, за да именува неколку.

Родригез имаше напорна недела, помеѓу нејзиното лансирање на мирисот и Париската модна недела. Таа неодамна присуствуваше на ревијата за готови облеки на Vetement за пролет 2025 година.

На почетокот на овој месец, Родригез присуствуваше на Меѓународниот филмски фестивал во Венеција во 2024 година, како една од осумте наградени со наградата „Diva E Donna“ за нејзината реалити серија „Soy Georgina“. Таа прошета на црвениот тепих во накит од Oscar de la Renta и Pasquale Bruni.

Минатата година, нејзиното влијание на црвениот тепих беше квантифицирано откако таа присуствуваше на Канскиот филмски фестивал во 2023 година и објави за нејзиниот „совршен изглед на шминка“ користејќи козметика L’Oréal. Нејзината соработка со L’Oréal заврши со проценета вредност од 1,2 милиони долари во медиумското влијание, според Launchmetrics.