Џенифер Лопез со нов производ против целулит – сама си е најдобра реклама


 

САД–  Една недела по изненадувачката венчавка на Џенифер Лопез во Лас Вегас со Бен Афлек (49), (денес на 24 јули полни 53 години), поп-ѕвездата и актерка ја проширува својата деловна империја со лансирањето на JLo Body од JLo Beauty и слави со кампања на која има фотографија на која е гола, како и кадар фокусиран на еден од нејзините најпознати адути.

„Веќе имаме неколку неверојатни производи кои се насочени кон затегнување и зацврстување на лицето, така што производот за телото што ги решава истите проблеми беше природен следен чекор за нас“, изјави Лопез за PEOPLE за дебитантскиот производ на линијата: JLo Body од JLo Beauty Firm. + Flaunt Targeted Booty Balm, 65 долари, во интервју еден ден пред да стане г-ѓа Афлек. „Тоа беше и делот од телото за кој нашите потрошувачи сакаа насочен третман и не можеа да го најдат на пазарот.

Лопез вели дека овој производ е нешто за што таа размислувала „целиот живот“, бидејќи пораснала гледајќи ја борбата на нејзината мајка со целулитот и чувствувајќи се фрустрирана од недостатокот на решенија. „Се сеќавам дека сакаше да има некоја магична формула што само ќе го снема“, вели таа. „И вистината е дека знаеме дека тоа не постои“.

Но, она што постои е тимот на JLo Beauty од научници и хемичари кои успеаја да создадат производ кој дава забележителни резултати, вели таа. „Работејќи со научниците, откривме дека навистина го подобрува изгледот на кожата“, вели таа за формулата која содржи розова пиперка за да го избледи изгледот на стриите, екстракт од семе од гуарана за измазнување, кофеин за затегнување, пептиди за зајакнување. производство на колаген и моќни хидрататори како сквален, шеа путер и хијалуронска киселина. „Ние не земаме само случаен крем и го ставаме моето име“, вели таа. “Функционира.”

Лопез вели дека Booty Balm може да ви даде потонирана формула (исто така можете да го користите на рацете, половината и бутовите). Таа се надева дека нејзиното навлегување во производите за тело ќе помогне грижата за вашата кожа од вратот надолу да стане суштински дел од вашата секојдневна рутина за убавина и здравје.

„Многу луѓе инвестираат во нега на лицето, но не инвестираат во грижа за себе и нега на кожата за своето тело“, вели таа. „Не мора да мислам на трошење пари, туку наместо тоа да одвојте време за чистење, навлажнување, користење серуми и маски. Сакам да ја нормализирам грижата за себе. Тоа не е себична работа. Тоа е хранлива работа. Ако не можете да поднесете грижете се за себе, сигурно не можете да се грижите за никој друг“.

Според Лопез, грижата за себе води до самодоверба. „Се чувствувам најсамоуверено кога заспивам, ги практикувам моите афирмации и ги правам моите рутини за нега на кожа, фитнес и јадење. Кога сум надвор од ритам, не сум јас. Таа вели дека тоа е споредливо со подготовка за настап. „Колку повеќе проба добивам, толку сум поконзистентен на пробите, толку сум посигурен кога ќе се качам на сцената.

Без разлика дали таа самодоверба е прикажана за време на шоуто на полувремето на Super Bowl или додека шета по пистата на Версаче во верзија на фустанот (искуство за кое вели дека е „навистина самоуверен момент за убавина на телото“), Лопез продолжува да го воодушевува светот со неа. нестаречка убавина.

„Убавината нема рок на траење“ отсекогаш беше моја лична мантра затоа што сум во бизнис во кој се велича младоста и луѓето се обидуваат да пишуваат, особено жените, во одредено време“, вели таа. „Тоа е како „Ох, не завршивте повеќе филмови за вас. Не ја сакаме вашата музика повеќе“. Растејќи ги гледав луѓето како Дајана Рос и Шер и Тина Тарнер, а тие беа во своите 50-ти години и беа убави и и во позрели години“.

Таа исто така би сакала да се ослободи од одредена фраза. „Верувам дека можете да изгледате и да се чувствувате неверојатно и секси на која било возраст. Навистина не ми се допаѓа фразата: „Изгледате добро за 40, или изгледате добро за 30, изгледате добро за 50“.