Џастин Тимберлејк во прва кампања на Луј Витон


Франција– Поп-ѕвездата Џастин Тимберлејк го прави своето деби во кампањата за Луј Витон во новата серија реклами на францускиот луксузен бренд со јапонскиот уметник Јајои Кусама.

По првиот круг на слики снимени од Стивен Мејсел, кои беа објавени кон крајот на декември, Витон објавува нови портрети од фотографот кои се совпаѓаат со вториот пад од колекцијата „Creating Infinity“.

Покрај Тимберлејк, во рекламите се Кејт Бланшет, тениската ѕвезда Наоми Осака, јужнокорејскиот модел и актерка Хојеон Јунг, француската актерка Леа Сејду и кинеската актерка Џоу Донгју.

Тимберлејк, придружуван од неговата сопруга Џесика Бил, присуствуваше на неговото прво шоу на Витон во октомври 2019 година. Двајцата беа присустни на машката модна недела во Париз минатиот јуни, присуствуваа на ревиите на Витон, Диор и Кензо – сите брендови во сопственост на луксузниот конгломерат LVMH Moët Хенеси Луј Витон.

Сепак, пејачот на „SexyBack“ не е официјален амбасадор на брендот Витон, туку е „пријател на куќата“, појасни портпаролката.

Леа Сејду

За новата кампања, шминкерката Пет Мекграт и нејзиниот тим ги насликаа лицата и телата на манекенките со шарени мотиви инспирирани од препознатливите дизајни на Кусама, кои се појавуваат на чантите Capucines и Monogram, промовирани од познатите личности.

Цвет ползи по вратот на Бланшет и низ нејзината вилица, додека шарени тикви се провлекуваат по раката на Тимберлејк. Лицето го опкружува окото на Сејду, додека големи сини точки се појавуваат на лицето и клучната коска на Јунг.

Наоми Осака

Под креативно раководство на Фердинандо Вердери, кампањата беше стилизирана од Карин Ројтфелд, а за коса Гвидо беше задолжен. Рекламите се појавија денес во јапонските списанија, а од среда ќе се појавуваат на билбордите.

Креациите од соработката ќе бидат достапни во продавниците на Витон ширум светот на 31 март, како што е објавено.