„Дизни“ го престигнува „Нетфликс“ во однос на претплатниците


„Дизни“ добива сѐ повеќе претплатници и го надминува „Нетфликс“ по бројност, па затоа во декември ќе лансира нова услуга за стриминг во САД.

Дизни објави 221,1 милиони претплатници на своите три платформи за стриминг на почетокот на јули. Тоа го стави пред „Нетфликс“, кој со месеци губи претплатници.

Компанијата, која исто така поседува платформа за стриминг на телевизија за возрасни Hulu и ESPN + фокусиран на спорт, соопшти дека побарувачката за нејзиниот производ Дизни + останува силна. Предупредија дека губењето на правата за стриминг на крикет во Индија ќе го намали растот на претплатниците.

Заклучувањето за време на пандемијата беше ветар во грб за стриминг услугите како „Дизни“, но се чини дека олеснувањето на ограничувањата на коронавирусот не го спречува да продолжи да привлекува нови корисници.

Компанијата доби 14,4 милиони претплатници на Дизни + во последниот квартал, многу од нив надвор од САД, што беше многу повеќе отколку што очекуваа аналитичарите.

Подоцна оваа година, ќе лансира нова услуга финансирана од реклами во САД, која ќе продолжи да се наплаќа по сегашната цена на претплата од 7,99 долари. Надоместокот за услугата без реклами ќе се зголеми на 10,99 долари месечно.