Дали знаете дека чантите Витон или Шанел се повредни на старо?

САД– Со експоненцијалниот раст на пазарот на старо во последниве години, новите високи набавки можат да се чувствуваат помалку емотивно и постратегично од кога било досега. Минатата година, компанијата за препродажба на луксузни чанти и додатоци Rebag го промовираше Clair, односно сеопфатниот индекс за проценка на луксузот за препродажба, кој доделува посебен код и пазарна цена за повеќето модели на рачни чанти. Сега, кога има скоро една година од лансирањето, брендот ги кондензира податоците што ги собра во извештајот што го прави купувањето чанти помалку за моден избор, а повеќе за паметно инвестирање.

Сега можете да видите кои брендови и стилови ја задржуваат својата вредност на пазарот на старо, кои брендови стабилно стануваат посилни и кои стануваат сè послаби. Некои од најважните моменти од извештајот вклучуваат помалку шокантни откритија, вклучително и дека чантите на Хермес одржуваат 80% од нивната вредност, а Шанел и Луј Витон се задржуваат на 63%. Интересно, Bottega Veneta е една од најбрзо растечките етикети кога се споредуваат 2020-та година со 2019-та година, движејќи се од 28% на 38% задржување, а најголема вредност имаат новите стилови. Исто како и на берзата, новостите во компанијата, како именувањето на нов возбудлив креативен директор како Даниел Ли во Bottega, можат да влијаат на вредноста на производот.

Друг значаен фактор што треба да се земе предвид при купувањето нови торби е дека кога брендовите ги зголемуваат своите цени, тоа ја зголемува вредноста на чантите што веќе се наоѓаат во вашиот плакар. Кога Шанел Класик Флап се засили во малопродажба оваа година, тоа го стори и евалуацијата на Клер. Недостатокот, кој не треба да изненадува никој што некогаш го чул името Адам Смит, исто така ја прави торбата попосакувана. Според Клер Извештајот, Луи Витон Ева Кросбоди во моментов тргува со 84% преку малопродажба, едноставно затоа што не можете само да влезете во ЛВ и да извадите едно нагоре.

Исто така сега можете да ги „следите“ кодовите Clair за да бидете во тек со вредноста на секоја торба во вашиот плакар. Живееме во економски нестабилни времиња и иако луксузните чанти несомнено се токму тоа, луксуз, важно е да ги знаете сите средства што ви се на располагање. И, ако сте во можност да ја поддржите економијата со купување, правењето информиран избор што го спојува личниот вкус со аналитички пристап, се чувствува многу модерно. Само Кери Бредшо да ја имаше Клер кога ги избираше сите тие чевли пред чантите. (Harper’s BAZAAR)