Дали сезоната на награди треба да се откаже? Тивка дебата среде пожарите во ЛА

Откажувањето на сезоната на награди би одговарало на мрачниот тон на она што го поднесува Лос Анџелес, но дали тој град може да издржи уште еден удар за својата економија, по ефектите од Ковид ?


Прифаќајќи ја својата награда за најдобар актер од Здружението на филмски критичари во Њујорк за „Бруталист“ во средата навечер, додека пожарите го зафатија Лос Анџелес, Адриен Броди мораше да застане за да се бори низ солзи.

Тој стоеше на подиумот во азискиот ресторан Тао, под статуата на Куан Јин, будистичкото божество на сочувството, и рече: „Ќе биде пропуст да не ја споменувам тежината на она што е на сите наши умови и во нашите умови и срца вечерва. Тоа беше тежок ден за мене“. Потоа се извини што плачеше, додека неговиот колега Гај Пирс се наведна напред за да го утеши.

„Секогаш е тешко да се прифати вакво нешто кога има толку многу страдања во светот“, продолжи Броди, пофалувајќи ја храброста на првите што реагираа. „Моето срце е со сите семејства и животните и нашите колеги. … Ова е нашата заедница“.

Дотогаш, две населби во Лос Анџелес, Пацифик Палисадес и Алтадена, беа изгорени до темел, десетици илјади луѓе беа евакуирани, илјадници семејства ги загубија своите домови, а остатокот од Холивуд беше запрен. Најмалку 24 лица загинаа. Пожарите сè уште се далеку од контролирани, а оваа недела се очекуваат нови ветрови од Санта Ана со јачина на урагани.

Среде уништувањето – и охрабрувачките спасувачки и волонтерски напори – се појавија сериозни дебати за тоа дали сезоната на холивудските награди што е во полн ек треба да продолжи и во каква форма.

„ВНИМАНИЕ!“ На Инстаграм напиша Џин Смарт, добитничката на Еми ѕвездата на „Hacks“. „Со сета должна почит, за време на сезоната на славење во Холивуд, се надевам дека која било од мрежите што ги пренесуваат претстојните награди сериозно ќе размисли да НЕ ги емитува на телевизија и да ги донира приходите што би ги собрале за жртвите од пожарите и пожарникарите“.

Многу коментатори истакнаа дека наградите за телевизиски преноси заработуваат преку приходи од реклами, кои мрежите не би ги собрале без емитување. Зар не би бил подобар потег секое од овие масивни претстави да се претвори во собирање средства, како што е бенефитниот концерт што се планира во Intuit Dome во Инглвуд за 30 јануари? Пејзажот сè уште се менува, но во тек е драстично премислување.

Веќе Академијата за филмски уметности и науки го одложи своето објавување за номинации за Оскар по втор пат, сега до 23 јануари. Прозорецот за гласање исто така беше двапати одложен и сега завршува на 17 јануари. За време на пожарот на зајдисонце во Холивуд, дури и театарот Долби, домот на Оскарите, беше привремено под наредба за евакуација. Четворица членови на 55-члениот одбор на гувернери на академијата и нејзиниот поранешен извршен директор ги загубија своите домови, според Холивуд Репортер.

Академијата повремено имаше одложувања поради светските настани, но оваа уникатно влијае на животите на нејзините членови. Во 1938 година, доделувањето на Оскарите ја одложи својата церемонија една недела поради катастрофалната поплава во Лос Анџелес во која загинаа околу 100 лица и предизвикаа штета од 70 милиони долари. Церемонијата исто така беше одложена два дена во 1968 година по атентатот на Мартин Лутер Кинг Џуниор, и еден ден по обидот за атентат врз претседателот Роналд Реган, покрај двомесечното одложување во 2021 година поради пандемијата.

„Ние сме уништени од влијанието на пожарите и големите загуби што ги доживеаја толку многу во нашата заедница“, напишаа во изјавата извршниот директор на академијата Бил Крамер и претседателката Џенет Јанг. Тие ја истакнаа улогата на академијата како „обединувачка сила“ во индустријата и потребата да се „[застанат] заедно во лицето на тешкотиите“, но исто така ја наведоа тешкотијата да се одржи таков масовен распоред на настани кога инфраструктурата и сместувањето во градот се толку тенки и потребни на друго место.

Академијата, исто така, го откажа својот голем годишен ручек на номинираните – каде што е направена традиционалната „фотографија од класа“ – и ги одложи своите научни и технички награди, кои беа закажани за 18 февруари, за подоцнежен, сè уште ненајавен датум. Дали Оскарите ќе ја повлечат церемонијата на 2 март? Постојаниот домино пад на настаните сега го прави тоа посебна можност.

Можеби изгледа несериозно дури и да се размислува за сезоната на награди во вакво време. Ѕвездите на филмовите и членовите на нивните семејства ги загубија домовите и целиот свој имот. Покрај тоа, многу од работниците зад сцената кои ги водат тие скапи церемонии за доделување награди се бездомници и без дом.

„Тешко е да се замисли дека некој би можел да размислува за сезоната на награди во моментов“, изјави Сара Стаудингер, креативна директорка и извршен директор на шик модниот бренд од Лос Анџелес, Стауд, за Вашингтон пост.

„Без разлика дали сте биле директно погодени или не , нашиот град е во целосна вонредна состојба и тоа влијае на сите нас“, продолжи таа. „Мислам дека целата енергија треба да се насочи кон гаснење на овие пожари и да им се помогне на повеќе од 150.000 раселени луѓе, животни и деца да добијат поддршка и ресурси што им се потребни“.

Стаудингер, кој е во брак со Ари Емануел, извршен директор на агенцијата за таленти Ендевор, моментално е во кризен режим. Куќата на нејзината мајка изгоре во Палисадес, заедно со домовите на многу членови на семејството и пријатели, според Кортни Витич, претставник на Стауд.
Откажувањето на сезоната на награди би одговарало на мрачниот тон на она што го поднесува Лос Анџелес, но дали тој град може да издржи уште еден удар за својата економија, по ефектите од Ковид ?

„Постојано велам: „Тоа е економија на свирки“, вели Марк Малкин, виш уредник за култура и настани во Variety. „Не се луѓе кои некаде се вработени со полно работно време. Тоа е навистина само хонорарна основа. И ако работните места не се таму, работните места едноставно ги нема“.

Одземете ги наградите и ги оставате без работа шминкерите, камерите, возачите, фризерите, асистентите во производството, екипите за осветлување, куририте и чуварите. Ќе се полнат ли хотелите, без влевање на бизнисот со Оскарите, откако раселениот Анџеленос ќе продолжи понатаму? Што е со рестораните? Како ќе направат бакшиш работници чија цела година зависи од најпрометните два месеци во годината? Што ако и тие работници изгубиле се во пожарите? Секое откажување на премиерата, секое доцнење на наградите, доаѓа со цена.

Малите филмови се потпираат на признанијата за да најдат публика, без која не можат да си ги вратат буџетите. Деми Мур давајќи убиствен говор на Златните глобуси го зголеми интересот за „The Substance“, за кој таа беше наградена; нејзината продукциска куќа повторно ќе го објави во кината на 17 јануари. Без награди, тој удар никогаш не се случува и станува потешко да се оправдаат трошоците за снимање мали филмови во иднина.

Иако не е на истото коло на награди, 67. Греми, исто така, се погодени. Во е-пошта испратена до членовите на Академијата за снимање во понеделникот наутро и добиена од The ​​Post, лидерите повторија дека церемонијата ќе продолжи како што е закажана на 2 февруари во Crypto.com Арената во центарот на Лос Анџелес. „Нашите срца се со сите погодени од разорните шумски пожари во Лос Анџелес. Овој град е наш дом и жалиме за загубата на животи и уништувањето што му дојдоа во последните денови“, напишаа Харви Мејсон Џуниор, извршен директор на Академијата за снимање и MusiCares и Тами Херт, претседателка на одборот на доверители.

Минатата недела тие го започнаа Напорот за ослободување од пожари во Лос Анџелес, давајќи првична донација од 1 милион долари за поддршка на членовите на музичката индустрија и веќе дистрибуираа 2 милиони американски долари итна помош, со помош на дополнителни придонеси.

„Сепак, годинешното шоу ќе има обновено чувство за цел: собирање дополнителни средства за поддршка на напорите за помош од шумските пожари и почитување на храброста и посветеноста на првите реагирачи кои ги ризикуваат своите животи за да ги заштитат нашите“, продолжија Мејсон и Херт.

Во меѓувреме, филмскиот фестивал Санденс, годишен настан во индустријата што привлекува многу Ангели во текот на третата недела од јануари, исто така непречено продолжува во Парк Сити, Јута. Фестивалот започнува три дена по инаугурацијата на Доналд Трамп, а организаторите на Санденс рекоа дека сакаат да ја исполнат својата мисија за издигнувачки уметници, во време на повеќе од 40-годишната историја на фестивалот на вкрстување со ужасните национални настани. „Знаеме дека здружувањето како заедница може да биде и лековито и каталитички“, напишаа организаторите во соопштението.

Ефектите се чувствуваат и на источниот брег. NYFCC продолжи затоа што неговите победници и презентери веќе беа во Њујорк, а неговата церемонија е позната како мала и интимна, со долги, внимателни говори. Но, во четвртокот, њујоршката премиера на враќањето на Камерон Дијаз во филмовите, шпионската комедија „Враќање во акција“ со Џејми Фокс, беше откажана и покрај тоа што беше речиси 3.000 милји од пожарите. Никој не сака да гледа ѕвезди како слават на црвениот тепих во моментов, а ниту една ѕвезда не сака да биде таа личност која слави.

Холивуд знае како да се сврти. Тоа го направи по нападите од 11 септември, и за време на пандемијата и штрајковите. Бет Дејвис, претседател на академијата за време на Втората светска војна, се обиде да ги претвори Оскарите во собирање средства на Црвениот крст, предлагајќи да ги премести наградите од сала за банкет во аудиториум и да и дозволи на јавноста да купи билети. Тој план беше одбиен, но наградите станаа построги. Неформална вечера. Мажи во костуми или воен фустан, доколку се пријавени. Жени во разумно облекување со украсите оставени дома. Нема танцување. Церемонија од 1944 година на која присуствуваа униформирани мажи и жени и беше пренесена преку радио до трупите на Обединетите нации. Дури и самите Оскари беа презамислени: гипс обоен со злато, поради недостигот на метал.

„Холивуд ќе се врати емоционално – можеби тоа е силен збор“, вели Малкин, кој беше новинар на црвениот килим во Њујорк по 11 септември и се прашуваше дали неговата кариера е завршена кога пандемијата го стави на „клупа“ и неговите колеги за една година.

„Но, економски, овој град ќе биде оштетен“, продолжи тој. „Зборувам за личноста која се потпира на таа премиера што требаше да се случи за тој чек да го нахрани своето дете. Ако ја немаат таа работа, едноставно ја немаат“. (Вашингтон пост)