Дали коронавирусот ги уби Модните недели?


САД– Секоја година „големите четири“ модни недели во Њујорк, Лондон, Милано и Париз се рај за модните професионалци но и фановив. Турнеја на која можат да ги  видат најпознатите светски дизајнери кои ги презентираат своите колекции за претстојната сезона.

Но, претстојните Модни недели во септември во Њујорк и во Лондон изгледаа дека ќе бидат откажани како резултат на кризата со коронавирус.

Во заедничката изјава од Британскиот моден совет (BFC) и Советот на модни дизајнери на Америка (CFDA), се вели дека „се додека трае пандемијата  … ревии на какви сме навикнати, во живо,  веројатно се невозможни “.

Наместо тоа, двете модни тела ќе ги поддржат членовите во организирање виртуелни начини за презентирање на своите колекции пролет / лето 2021 година.

За оние кои се надвор од модната индустрија, ова може да изгледа како безначајно. Зошто треба да се грижиме за ревии на кои никогаш немаше да не поканат? Но, загубата на две големи модни недели може да има големо влијание врз модната економија.

Дизајнерите, сега би можеле да се борат да ги продадат своите колекции пролет / лето 2021 година, ако купувачите не успеат да се најават и да ги видат нивните виртуелни презентации.

Ова може да резултира со модни резерви во модните куќи, како и помалку работа за производителите на облека во земји како Италија, Турција, Кина и Бангладеш.

Потоа, тука се и оние „главните актери“ на модните недели, кои сега се соочуваат со губење на профитабилен извор на приход, меѓу нив модели, фризери и шминкери, , продуценти на настани и стилисти, плус агенциите одговорни за обезбедување на нивната работа.

Се разбира, среде глобална пандемија, многу малку може да направи некој за да ја промени ситуацијата. Здравјето и безбедноста се приоритет, а модните инсајдери не се помалку свесни за ова од кој било друг. Дури и во февруари, пред короната да земе замав, видовме гости со дизајнерски маски за лице вопрвиот ред. Во меѓувреме, ревијата на Армани во милано беше одржана зад затворените врати.

Во својата изјава, BFC и CFDA издадоа насоки за кои се надеваат дека ќе им помогнат на своите брендови и членки да го преживеат овој предизвикувачки период – и исто така да дадат можност за индустријата „да размисли и да се ресетира“.

Меѓу препораките, на дизајнерите им се советуваше да забават, да произведуваат не повеќе од две колекции годишно и да се прилагодат кога облеката пристигнува во продавниците, така што летните колекции да пристигаат во лето, а не во февруари кога е тешко да се размислува за каков било вид на топло време облекување.