Дали Баленсијага е новиот Гучи? Како модната куќа стана најжешкиот луксузен бренд за 2022 година

Во последните пет години, се чини дека Баленсијага официјално стана новата девојка во градот, не само што се појавува насекаде во светот на славните, туку и остави свој белег на општата популација


Франција– Balenciaga имаше одлични неколку години, неодамна го надмина Гучи како луксузен бренд „it“. И двете модни куќи сега имаат широка привлечност надвор од границите на дизајнерската мода, но во 2022 година, Баленсијага беше во вестите без престан. Од нејзиното пристигнување, Баленсијага е забележана речиси на секоја славна личност од А-листата, а дури на шега беше кажано дека е спонзор на разводот на Ким Кардашијан и Канје Вест со голема публицитет. Баленсијага особено соработуваше со Вест (формално познат како Ye) за време на објавувањето на неговиот многу очекуван албум Donda и исто така соработуваше со него на последниот проект GAP X Yeezy.

Да не зборуваме за огромното присуство на брендот на Мет Гала минатата година. Изгледот на тоалетата и маска на Ким Кардашијан, заедно со предимензионираниот црн капут и соодветната капа на Ријана, беа тема на настанот. Баленсијага дури се појави за време на специјалната епизода на Симпсонови на модната недела во Париз во октомври 2021 година и создаде виртуелна колекција облека за популарната игра Fortnite, што секако помогна да се зголеми нејзината популарност меѓу демографските групи Millennial и Gen Z.

Па зошто велиме дека Баленсијага е новиот Гучи? Не треба само да го прифатите зборот на церемонијата.

Индексот Lyst за Q4 од 2021 година ја именуваше Balenciaga за врвен моден бренд на кварталот, соборувајќи го Гучи од првото место втор квартал по ред. Брендот Balenciaga, исто така, беше наведен како еден од највлијателните брендови на Time за 2022 година. Потоа следеше виралната модна ревија на снежните глобуси во есента 2022 година и долгата листа на соработки на брендови со Yeezy X GAP, Crocs и Хакерскиот проект на Гучи, кои секако помогнаа неговата видливост на мејнстрим пазарот во текот на минатата година.

Во 2018 година, Balenciaga беше откриено дека е најбрзо растечкиот бренд во рамките на Kering Group, која особено ги поседува и Gucci и Balenciaga заедно со други големи имиња во луксузната модна индустрија како што се Saint Laurent, Bottega Veneta и Alexander McQueen, според Business of Мода.

Имаше време, пред само неколку години, кога Гучи владееше како кралица на светот на модата. Се чинеше дека сите, од познатите личности од А-листата до вашиот сосед од соседството, почнаа да ги нишаат појасите на Gucci Marmont, чантите Gucci или нешто друго со иконите на брендот. Сепак, во последните пет години, се чини дека Баленсијага официјално стана новата девојка во градот, не само што се појавува насекаде во светот на славните, туку и остави свој белег на општата популација.

Слободно може да се претпостави дека оваа новооткриена слава ќе се врати на креативниот директор на Balenciaga и ко-основач на Ventements, Демна Гваслија, која владееше во Balenciaga во 2015 година по заминувањето на Александар Ванг.

Неодамна се запознавме со Весмор Периот, стилист и консултант за слика и креативност во Defending Champs, и ги прашавме неговите размислувања за вртоглавата популарност на Баленсијага.

„Баленсијага направи одлична работа со тоа што ги придружува младите и се развива како пофутуристички бренд“, објасни Периот. „Инкорпорирањето на соработките со Гучи и светските уметници во нивното модно царство му помогна на брендот да остане релевантен како луксузна модна куќа“.

Периот забележува дека неговото чувство за стил „отсекогаш ја вклучувало Баленсијага“ и објаснува дека „силуетите и андрогиното кроење на Демна“ одиграле огромна улога во популарноста на брендот.

Демна е и невообичаено смел за моден дизајнер. Откако Демна протестираше против војната во Украина за време на злогласното шоу на модните писти на снежните глобуси, делот за стил на Њујорк Тајмс забележа дека Демна отишол „таму каде што модата не се осмелила да оди порано“. Тајмс исто така го нарече „шоу на сезоната“, и дефинитивно беше.

Едно од попопуларните изданија на Баленсијага е всушност соработката со Гучи, направена со „Хакерски проект“. Спојувањето, кое се одликува со генијален спој на силуети, текстил и дезени на Гучи и Баленсијага, им го нуди најдоброто од двата света за љубителите на брендовите, дозволувајќи им на купувачите да ја носат секоја од најпознатите обележја на модните куќи во едно парче.

Овие неверојатни хибридни парчиња се забележани низ целата медиумска и социјална сфера, носени од Who’s Who за забава и мода, вклучувајќи ги Бијонсе, Сара Џесика Паркер, Ријана и Мајли Сајрус – само за да наведам неколку. Веб-страницата на Баленсијага нуди повеќе увид во заедничкиот проект, објаснувајќи: „Проектот Хакер претставува парчиња кои ги спојуваат кодовите на Баленсијага и Гучи Хаус и со тоа ги истражува и доведува во прашање идеите за автентичност, фалсификување и присвојување во модната индустрија“.
Што се однесува до следното за Balenciaga – модната куќа со седиште во Париз се очекува да ја претстави својата колекција за пролет 2023 година во Њујорк на 21 мај, според нашите колеги од WWD. 

Протечените фотографии, исто така, ја прикажуваат претстојната соработка со Адидас, што е уште еден доказ дека брендот продолжува да ја зацврстува својата привлечност кај помладите купувачи.

Со ова темпо, Баленсијага не покажува знаци дека ќе ја запре својата понуда за доминација на светската мода. Со зголемената видливост и статусот на домаќинството, тоа секако го турна Гучи во споредна улога. (Спај)